بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی League of Legends: Wild Rift

معرفی بازی League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends

معرفی بازی های آندرویدی / League of Legends نام یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های سبک موبا است که علاوه‌بر جامعه‌ی وسیع بازیکنان و طرفداران خود در پلتفرم پی سی، حال به‌تازگی راه خود را در موبایل هم پیدا کرده است.

League of Legends: Wild Rift ساخته‌ی استودیوی Riot Games مانند نسخه‌ی پی سی این مجموعه، کیفیت بسیار خوبی را در ارائه  سری مسابقات MOBA در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. بازی ده‌ها قهرمان مختلف دارد که هرکدام باتوجه‌به مهارت‌ها و قدرت‌هایی که دارند، نحوه‌ی کنترل و سبک بازی خاصی را از شما طلب می‌کنند.

همچنین مسابقات و قوانین بازی League of Legends: Wild Rift چندان تفاوتی با دیگر بازی های MOBA ندارد و سیر مشابه و استانداردی را طی می‌کند. به‌طور کلی بازیکنان باید در دو گروه پنج نفره، سعی کنند تا برج‌ها و درنهایت پایگاه مرکزی تیم مقابل را نابود کنند. هرچند که کار تیمی و نحوه‌ی عملکرد هر پنج بازیکن، تاثیر به‌سزایی در شکست هر تیم دارد و به‌نحوی از الزامات پیروزی است.

League of Legends: Wild Rift درکنار دیگر رقبای خود در موبایل مانند Mobile Legends: Bang Bang و Vainglory یکی از بهترین بازی‌های سبک MOBA در اندروید محسوب می‌شود و تجربه‌ی لذت بخشی را در این زمینه ارائه می‌کند.

دانلود بازی رایگان League of Legends: Wild Rift برای اندروید

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید