بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی اکشن Soul Knight‏

معرفی بازی اکشن Soul Knight‏

بازی Soul Knight‏

معرفی بازی های آندرویدی / Soul Knight یک بازی اکشن و با کیفیت از استودیو ChillyRoom‏ است. در ابتدا باید گفت که حتی اگر با گرافیک پیکسلی هم مشکل دارید، نباید فرصت تجربه‌ی Soul Knight را از خود بگیرید. گیم‌پلی Soul Knight پتانسیل بسیار بالایی دارد و محتوای بازی نیز انقدر متنوع کار شده است که به سختی می‌توان از آن خسته شد. Soul Knight شما را وارد مبارزات هیجان‌انگیز و پُر سرعتی می‌کند که گاهی حتی فرصت فکر کردن هم به شما نمی‌دهد. به‌گونه‌ای که باید درکنار صدمه زدن به دشمنان خود، به‌طور هم‌زمان مراقب حملات آن‌ها نیز باشید و عکس‌العمل به‌موقع‌ای از خود بروز دهید. اما علاوه‌بر سیستم مبارزات درگیر کننده، بازی از داستان سرگرم‌کننده‌ای هم بهره می‌برد.

داستان Soul Knight از جایی شروع می‌شود که بیگانگان سنگ جادویی شهر را می‌دزدند و باعث بحران و از بین رفتن تعادل در شهر می‌شوند. از این پس شما باید به‌عنوان شوالیه سعی کنید تا با مبارزه و نابودی دشمنان، سنگ جادویی را به شهر بازگردانید. Soul Knight درکنار دشمنانی با نژاد‌های متنوع، بیش از صد مدل سلاحِ سرد و گرم را نیز در خود جای داده است. ازهمین‌رو بازی تا مدت‌ها می‌تواند با ارائه سلاح‌های متنوع، شما را سرگرم مراحل و گیم‌پلی خود کند.

درواقع بازی Soul Knight را باید به تمامی علاقه‌مندان سبک اکشن پیشنهاد داد؛ اما اگر به‌طور ویژه از بازی‌های کلاسیک و پیکسلی لذت می‌برید، در انتخاب و تجربه‌ی بازی Soul Knight شک نکنید.

دانلود بازی رایگان Soul Knight‏ برای اندروید از گوگل پلی

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید