بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بازی Candy Crush Saga

معرفی بازی Candy Crush Saga

بازی Candy Crush Saga

معرفی بازی آندرویدی / بازی Candy Crush Saga : گاهی بازی‌های تفننی آنقدر جذاب و اعتیادآور واقع می‌شوند که کنار گذاشتن، یا حتی لحظه‌ای جدایی از آن‌ها به اتفاقی سخت و طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود.

Candy Crush Saga ساخته‌ی استودیوی King نیز به‌راحتی می‌تواند شما را به چنین مخمصه‌ای بیندازد. با اینکه سال‌ها از انتشار Candy Crush Saga می‌گذرد اما مانند بسیاری از بازی‌های کژوال دیگر، گذشت زمان نمی‌تواند تاثیری در تجربه‌ی بازیکنان داشته باشد. به‌گونه‌ای حتی بعد از سال‌ها، همچنان Candy Crush Saga جزو پُرطرفدارترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود.

Candy Crush Saga روند پیچیده‌ای ندارد و کافی است تا به‌طور مداوم مهره‌های همرنگ را درکنار یک‌دیگر قرار دهید و به امتیاز مشخص شده دست پیدا کنید. بااین‌حال با سعود به مراحل بالاتر، شرایط به ندرت چالش‌برانگیز‌ ومحدود‌تر می‌شود تا بازی روند خسته‌کننده و ساده‌ای به خود نگیرد. بازی بیش از هزار مرحله دارد و همچنان با دریافت به‌روزرسانی‌های مختلف، ممکن است به تعداد مراحل آن نیز افزوده شود. Candy Crush Saga اثری اعتیادآور و جذابی است که اگر با سلیقه شما مطابقت داشته باشد، احتمالا برای مدت‌ها شما را درگیر خود می‌کند.

دانلود بازی Candy Crush Saga از گوگل پلی

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید