بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی ماینکرافت Minecraft

معرفی بازی ماینکرافت Minecraft

بازی ماینکرافت Minecraft

جهان دیجیتال : واقعا شاید نیازی به هیچ‌ توضیحی نباشد که چرا ماینکرفت یکی از اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی است و احتمالا درصد زیادی از شما خوانندگان با این بازی آشنایی زیادی داشته باشید. اما به هر حال در این مقاله قرار است برای کسانی که آشنایی زیادی با این بازی و دنیای آن ندارند هم یک سری توضیحات ارائه بدهیم.

ماینکرفت پرفروش‌ترین بازی تمام تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی است. شاید همین عنوان و لقب بتواند به خوبی نشان بدهد که چرا ماینکرفت را در لیست اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی قرار داده‌ایم. شاید زمانی که استودیوی Mojang این بازی را توسعه داد، هیچوقت فکرش را نمی‌کرد که قرار است، بازی آن‌ها چنین بازخوردی را به دست آورد، اما خوشبختانه ماینکرفت برخلاف تمامی تصورات، توانست به یک محبوبیت جهانی و بی‌مانند برسد.

در ابتدا که ماینکرفت را شروع می‌کنید، در دنیای بسیار بزرگی قرار می‌گیرید که شاید در ابتدا فکر کنید، کار زیادی را نمی‌توانید در این دنیا انجام دهید. اما در این بازی هر چقدر رو به جلو حرکت می‌کنید، متوجه می‌شوید که دنیای این بازی بسیار پرجزئیات‌تر از چیزی است که تا به آن لحظه تصور می‌کردید. از رویارویی با دشمن‌های مختلف گرفته تا ساختن یک دنیا به سلیقه خودتان با موقعیت‌ها و فرصت‌های بی‌مانند و غیرقابل تصور.

پلیرهای ماینکرفت به صورت مستمر در حال ساختن محتوای جدید از جمله ساختمان‌های خارق‌العاده و دنیاهای فانتزی هستند که همین موضوع باعث می‌شود تا ماینکرفت هیچ‌وقت جذابیت خود را از دست ندهد و به راحتی بتوانیم ماینکرفت را یکی از اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی قلمداد کنیم.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید