بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی کانتر استرایک Counter-Strike

معرفی بازی کانتر استرایک Counter-Strike

بازی کانتر استرایک Counter-Strike

جهان دیجیتال :  کانتر استرایک یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز، پلیرهای زیادی را مجذوب خود کرده است و می‌توانید ساعت‌های زیادی را به تجربه این بازی بپردازید و هیچوقت احساس خستگی به شما دست ندهد.

نکته جالب این است که به تازگی قسمت جدید این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربرها قرار گرفته و سازندگان بازی هم نسخه قبلی یعنی Counter-Strike: Global Offensive را از استور استیم حذف کرده‌اند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کانتر استرایک هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های اعتیادآور محسوب می‌شود و بعد از این همه سال، هنوز هم پلیرهای زیادی در استیم دارد. دلیل اول آن به خاطر حس رقابتی است که بازی‌های بسیار کمی توانسته‌اند تا به امروز مثل کانتر استرایک، آن را به پلیرها انتقال بدهند.

فاکتور بعدی و مهمی که در این بازی وجود دارد، ارتباط میان پلیرهای بازی است. پلیرها در بازی می‌توانند به روش‌های مختلفی با یکدیگر در تعامل باشند که یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها، خرید و فروش آیتم‌های مختلف بین پلیرها است. بدین شکل که می‌توانید آیتم‌هایی که در طول بازی به دست آورده‌اید را به فروش برسانید یا این که اگه به دنبال آیتم خاصی هستید، یکی از پلیرها قطعا آن را در فروشگاه استیم به فروش گذاشته است و می‌توانید در ازای پرداخت پول داخل حساب کاربری استیمتان، این آیتم را به دست آورید.

شک نکنید که تجربه کانتر استرایک، به خصوص قسمت جدید این بازی یعنی Counter-Strike 2 می‌تواند یکی از اعتیادآورترین تجربه‌هایتان باشد که به راحتی نمی‌توانید از کنار این تجربه جذاب بگذرید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید