بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی ایپکس لجندز Apex Legends

معرفی بازی ایپکس لجندز Apex Legends

بازی ایپکس لجندز Apex Legends

جهان دیجیتال : در باره بازی ایپکس لجندز Apex Legends /  برای این که بخواهیم توضیح کامل و جامعی راجع به ایپکس لجندز بدهیم، ابتدا باید کمی به عقب‌تر برگردیم. استودیوی Respawn Entertainment تشکیل شده از بازی‌سازهایی است که از استودیوی Infinity Ward جدا شده‌اند؛ استودیویی که خالق بازی‌های موفقی مثل Call of Duty 4: Modern Warfare بوده‌اند. پس آن‌ها به خوبی با بازی‌های شوتر آشنایی دارند.

اعضایی که از این استودیو جدا شدند، به همراه تعدادی بازی‌ساز دیگر و به کمک حمایت مالی و دارا بودن امتیاز الکترونیک آرتز، استودیوی Respawn Entertainment را تشکیل دادند و اولین فرنچایزی که این استودیو سراغ آن رفت‌، سری Titanfall بود. با وجود المان‌های جذاب گیمپلی و تنوع بازی در مقایسه با بازی‌های دیگر این سبکی که Titanfall داشت، اما از لحاظ مارکتینگی، این بازی چندان خوب عمل نمی‌کرد و با وجود تمامی جذابیت‌هایش، هر دو قسمت از این فرنچایز با وجود نمرات بسیار قابل قبولی که دریافت کرده بود، نتوانست فروش چندان خوبی را به دست آورد.

اما ریسپاون، از المان‌های پایه و اساسی تایتان فال، برای ساخت یک بازی بتل رویالی به اسم Apex Legends استفاده کرد؛ ایپکس لجندز طی یک رونمایی یک روزه معرفی و منتشر شد و این بازی در زمانی در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفته بود که بازار‌ عنوان‌های بتل رویالی بسیار داغ بود و به همین سرعت، بتل رویال توانست محبوبیت زیادی را طی تنها یک روز به دست آورد.

البته ایپکس لجندز گیمپلی بسیار فوق‌العاده‌ای هم داشت و تا آن زمان، بازی‌های بتل رویالی چنین سرعت و گیمپلی هیجان‌انگیزی را ارائه نمی‌دادند و ایپکس لجندز با استفاده از المان‌های گانپلی سرعتی تایتان فال، توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین FPSبازها به دست آورد و قطعا یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های بتل رویالی شود.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید