بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار ارز دیجیتال و اخبار جدید : مهاجرت صرافی‌ بایننس از آمریکا به دوبی!

مهاجرت صرافی‌ بایننس از آمریکا به دوبی!

صرافی بایننس

اخبار ارز دیجیتال / مدیر کل بایننس دوبی (Binance Dubai)، الکس چهاده (Alex Chehade)، معتقد است که امارات متحده عربی پتانسیل تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی ارزهای دیجیتال در جهان را دارد.
با توجه به اقدامات اجرایی اخیر علیه صرافی بایننس در ایالات متحده، امارات متحده عربی به عنوان یک مرکز اصلی برای این حوزه ظاهر شده است. چهاده، مقررات شفاف رمزارزی در امارات متحده عربی و موضع دوستانه آن در قبال دارایی‌های دیجیتال را به عنوان عوامل جذابی برای کسب و کارهای رمزارزی برجسته کرده است.
به گفته چهاده، هدف رهبری ارشد امارات متحده عربی، تبدیل این منطقه به عنوان یک نقطه کانونی برای وب 3 است و ارزهای دیجیتال را وسیله‌ای برای تنوع بخشیدن به درآمد حاصل از فروش سوخت‌های فسیلی می‌دانند.

صرافی رمزارزی بایننس به دلیل قطعیت قوانین و مقررات منظم به سمت امارات متحده عربی جذب شده است، که برای کسب‌ و کارهای بزرگ که نیازمند پیش‌بینی و پایداری هستند، بسیار حائز اهمیت است.
لازم به ذکر است که واحد نظارت بر دارایی‌های مجازی (VARA) در امارات متحده عربی یک چارچوب واضح برای مشارکت در صنعت رمزارزها فراهم کرده است که آن را از سایر مناطق متمایز می‌کند. علاوه بر این، ترکیب جمعیتی امارات، از جمله ورود مهاجران و جمعیت جوان‌تر، می‌تواند باعث افزایش تسریع در پذیرش رمزارزها شود. چشم‌انداز نظارتی در امارات متحده عربی، به ویژه ارائه دستورالعمل‌های کامل انطباقی با مقررات VARA، استقبال کارشناسان این حوزه را به دنبال داشته است. با مشارکت فعال با بخش خصوصی و بخش‌های نظارتی، امارات محیطی جذاب برای فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها ارائه می‌دهد.

منبع : رمزارزنیوز

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید