بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > ابزار دیجیتال دیگر و اخبار جدید : بلاکچین شیبا اینو در اوج تراکنش

بلاکچین شیبا اینو در اوج تراکنش

بلاکچین شیبا اینو

اخبار ارز دیجیتال / شبکه آزمایشی بلاکچین لایه دوم شیبا اینو (شیباریوم) که Puppynet نام دارد، به 25 میلیون تراکنش رسیده است. افزایش فعالیت در شبکه شیباریوم نشان‌دهنده تقاضای زیاد و احتمال افزایش قیمت شیبا (SHIB) در بلندمدت است.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های کاوشگر بلاکچین Puppyscan، شبکه آزمایشی Puppynet از زمان راه‌اندازی خود در 11 مارس، 25 میلیون تراکنش را تکمیل کرده و نرخ تراکنش آن در بحبوحه افزایش احساسات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. Puppynet در 20 می، 10 میلیون تراکنش و در 11 ژوئن، 20 میلیون تراکنش داشت.
کل بلاک‌های پردازش‌شده توسط Puppynet به 1.45 میلیون و تعداد آدرس‌های کیف پول در این شبکه نیز به 16.98 میلیون افزایش یافته است. این بلاکچین همچنین پایداری خوبی از خود نشان داده؛ زیرا میانگین زمان بلاک برابر 5 ثانیه و هزینه گس نزدیک به 1 Gwei است.
جامعه شیبا منتظر اعلام زمان راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم توسط توسعه‌دهنده اصلی آن، شیتوشی کوساما، است. در اوایل این هفته، کوساما و متخصص بازاریابی شیبا، لوسی، اشاره‌ای به عرضه شیباریوم در آینده نزدیک کردند. لوسی در توییتی در 27 ژوئن همچنین خبر انتشار “Worldpaper” قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم را به اشتراک گذاشت. Worldpaper جزئیاتی را در مورد اکوسیستم شیبا اینو (توکن‌ها، محصولات، پلتفرم‌ها و خدمات) و همچنین شیباریوم ارائه می‌کند. این سند با Woofpaper متفاوت بوده و درباره تغییر جهان از طریق تمرکززدایی است.

در همین حال، کوساما اعلام کرده که از مدیریت امور کناره‌گیری می‌کند؛ زیرا توکن حاکمیتی شیباریوم (BONE) و سایر توکن‌های اکوسیستمی که توسط جامعه اداره می‌شوند، تمرکززدایی را بهبود می‌بخشند. این تیم چک لیست ریوشی، بنیانگذار ناشناس شیبا، و ابتکاراتی مانند Shiba Eternity Game ،F&B ،AI ،DAO و شیباریوم را نهایی خواهد کرد و “به دنیا ثابت می‌کند که ما نه‌تنها قوی شروع می‌کنیم، بلکه حتی قوی‌تر به پایان می‌رسانیم”.
قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافته و در حال حاضر در محدوده 0.0000075 دلار معامله می‌شود. تجزیه و تحلیل توسط CoinGape Markets نشان می‌دهد که اگر قیمت شیبا به بالای 0.0000080 دلار صعود کند و حفظ شود، احتمال صعود 21 درصدی برای رسیدن به مانع روانی 0.00001 دلار وجود دارد.
در همین حال، قیمت BONE با جهش 31 درصدی در یک هفته به رشد خود ادامه می‌دهد و قیمت در حال حاضر در محدوده 0.95 دلار معامله می‌شود.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید