بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی Super Mario RPG

معرفی بازی Super Mario RPG

بازی Super Mario RPG

اخبار بازی / پس از گذشت 25 سال از زمان انتشار بازی نقش‌آفرینی سوپر ماریو، شرکت نینتندو باری دیگر به سراغ این اثر رفته است. بر این اساس، در جریان رویداد Nintendo Direct، شرکت ژاپنی از نسخه ریمیک بازی Super Mario RPG رونمایی و تاریخ انتشار این اثر را اعلام کرد.

در تریلر معرفی ریمیک سوپر ماریو آر پی جی می‌توانید باز‌سازی شخصیت‌ها به صورت سه‌بعدی و بازگشت کاراکتر‌هایی از جمله Mallow و Geno را مشاهده کنید. در بازی Super Mario RPG Remake که همچنان به صورت ایزومتریک به نمایش گذاشته می‌شود، ماریو و سایر شخصیت‌ها (از جمله بوزر) تلاش می‌کنند تا Smithy Gang را شکست داده و با به دست آوردن هفت ستاره، Star Road را تعمیر کنند.

نسخه ریمیک بازی Super Mario RPG سبک طراحی بازی اصلی را حفظ کرده و در قالب آن شاهد بخش‌های پلتفرمینگ مختلف و نبرد‌های متعدد خواهید بود. مکمل مراحل بازی سوپر ماریو آر پی جی، کات‌سین‌های تماشایی است که در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شوند. لازم به ذکر است که مبارزات بازی Super Mario RPG Remake به صورت نوبتی بوده و در جریان آن‌ها با انواع و اقسام دشمنان و باس‌ها وارد جنگ می‌شوید.

بازی Super Mario RPG

مبارزات بازی Super Mario RPG به صورت نوبتی انجام می‌شوند
بازی سوپر ماریو آر پی جی برای اولین بار در سال 1996 روی کنسول SNES منتشر شد. این محصول Squaresoft (اسکوئر انیکس فعلی)، یکی از اولین بازی‌های موفق نینتندو است که با همکاری توسعه‌دهندگان ترد پارتی ساخته شده است. بازی Super Mario RPG نه تنها المان‌های نقش‌آفرینی را به سری ماریو اضافه کرد، بلکه در قالب آن چندین کاراکتر جدید معرفی شد. مبارزات نوبتی بازی سوپر ماریو آر پی جی همچنان در آثار نقش‌آفرینی Mario مثل سری بازی‌های Mario & Luigi و Paper Mario مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

نسخه ریمیک بازی Super Mario RPG در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید