بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی Mass Effect

معرفی بازی Mass Effect

بازی Mass Effect

اخبار بازی / استودیو خوش‌نام BioWare تکلیف بازی‌های جدید خود را مشخص کرد. این استودیو رسماً بازی جنگ ستارگان: جمهوری قدیم را به یک استودیو تازه سپرده است و تمرکز خود را روی دو مجموعه محبوب مس افکت و دراگون ایج گذاشت. طبق گزارش جدیدی، تولید بازی Mass Effect جدید در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و انتظار نمی‌رود که این اثر به این زودی‌ها به دست علاقه‌مندان برسد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات، تغییر استودیو سازنده Star Wars The Old Republic است. مسئولیت این بازی به استودیو Broadsword Online Games رسیده است. این شرکت در حال حاضر دیگر بازی‌های MMORPG قدیمی مانند اولتیما آنلاین را پشتیبانی می‌کند. به‌عبارت‌دیگر بازی جنگ ستارگان: جمهوری قدیم وارد بعد نهایی می‌شود و اینکه بایوور محتوای تازه‌ای برای آن نمی‌سازد. مدیرکل استودیو می‌گوید که توسعه‌دهنده جدید تمام تلاش خود را برای پشتیبانی هر روزه از بازی انجام خواهد داد و این تصمیم خوبی برای بازی است.

وی در ادامه به برنامه‌های فعلی استودیو پرداخت. بایوور در حال حاضر روی دراگون ایج و مس افکت متمرکز شده است. مدیرکل استودیو گفت که آن‌ها به ساخت و پیرایش بازی Dragon Age 4 ادامه می‌دهند و آن را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌کنند که بدون شکل طرفدارها عاشق آن خواهند شد. به نظر می‌رسد که این بازی زودتر از سال 2024 منتشر نمی‌شود. البته هنوز اطلاعاتی از این اثر در دست نیست و معرفی جامع انجام نشده است.

بازی Mass Effect جدید
مدیرکل در مورد بازی Mass Effect جدید افزود:‌ «در مورد مس افکت نیز ما هنوز در مرحله پیش‌تولید هستیم و تیم اصلی متشکل از داستان‌سرایان کهنه‌کار در حال استفاده از تاریخچه کهن این سری و پیش بردن آن به شکل تازه و خارق‌العاده‌ای هستند.» مطلب مطبوعاتی در آبان سال گذشته از سوی BioWare منتشر شد و آن‌ها به بازی‌کنان اطمینان خاطر دادند که وضعیت تولید مس افکت جدید خوب است. آن‌ها گفتند که بازی در مرحله پیش‌تولید است و آن‌ها به طراحی یک تجربه داستانی عالی می‌اندیشند.

بهترین بازی های داستانی کامپیوتر که باید تجربه کنید
مشخص نیست که شیوه جدید طراحی بازی Mass Effect چطور خواهد بود. ممکن است که آن‌ها این سری را ریبوت کنند و به‌طور کل سراغ داستان تازه‌ای بروند. از آنجایی که این بازی وارد مرحله تولید نشده است و اینکه هنوز باید تصمیمات مهمی در مورد داستان و گیم پلی گرفته شود، هرگونه گمانه‌زنی اشتباه خواهد بود. بایوور باید ابتدا بازی Dragon Age جدید را منتشر کند و سپس مشغول تولید کامل مس افکت شود. باید دید کاپیتان شپرد و تیمش چه زمانی باز خواهند گشت.

منبع: GamesRadar

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید