بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی Fort Solis

معرفی بازی Fort Solis

بازی Fort Solis

اخبار بازی / بازی Fort Solis طبق اعلام شرکت Dear Villagers روز 22 اوت (31 مرداد ماه) برای کامپیوتر و کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. توسعه‌دهنده با پخش تریلر تازه‌ای از بازی، علاقه‌مندان به این اثر سینمایی فضایی و علمی تخیلی را تهییج کرد. این بازی با حضور دو صدابازیگر معروف، تروی بیکر و راجر کلارک ساخته شده است و به‌نوعی یک بازی سینمایی تعاملی است.

جیمز تینزدیل، کارگردان بازی با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «با بازی Fort Solis می‌خواستیم که مکان بازی هم کاراکتر داشته باشد. ژانر ترسناک علمی تخیلی میزبان آثار بزرگ سینما و فضاهای بی‌نظیری بوده است. می‌خواستیم که Fort Solis همانند فیلم‌های بیگانه و سولاریس، فضای وحشیانه مخصوص به خود را داشته باشد، یک ایستگاه معدن فضایی که تحت هجوم طوفان شن قرار می‌گیرد. محیط فورت سالیس با داستانی که می‌گوییم گره خورده است. در نتیجه زنده کردن این محیط، جزو اولویت‌های ما بود.»

داستان بازی Fort Solis در یک معدن رهاشده روی سطح سیاره مریخ دنبال می‌شود. بازی‌کنان باید راز گم‌شدن اعضای گروه را پیدا کنند، تصمیم‌های حساس بگیرند و در نهایت از این جهنم بگریزند. تولیدکننده با اعلام تاریخ انتشار Fort Solis، یک تریلر تازه منتشر کرد که بازی‌کنان را آماده سفر به این فضای وحشتناک می‌کند. این بازی محصول مشترک چندین صنعت مختلف از سینما گرفته تا ویدیوگیم است و یک بازی تلفیقی مشاهده می‌کنیم که نمونه آن کم نیست.

تاریخ انتشار Fort Solis
فورت سالیس شما را در نقش یک مهندس به نام جک لیری قرار می‌دهد. او طولانی‌ترین شب عمرش را در مقر دورافتاده‌ای روی کره مریخ تجربه می‌کنید. می‌توانید به جستجو در این ایستگاه فضایی بپردازید، سرنخ‌هایی از بخش‌های مختلف آن مانند آزمایشگاه و خوابگاه پیدا کنید. اما هدف اصلی آن است که بتوانید از این محیط خارج شوید که طوفان شن نمی‌گذارد به این هدف برسید. به‌هرحال کنترل ایستگاه از دست شما خارج است و وحشت به‌آرامی تمام جان شما را می‌گیرد.

از جمله نکات ویژه در مورد بازی Fort Solis، استفاده از آنریل انجین 5 است. این موتور بازی‌سازی باعث شده تا گرافیک بی‌نظیری را ببینیم. همچنین راجر کلارک پس از انتشار Red Dead Redemption 2 بار دیگر به دنیای ویدیوگیم باز گذشته است. تروی بیکر، ستاره لست آف آس و جولیا براون نیز در این بازی حضور دارند. از دیگر نکات در مورد این بازی باید به روند کاملاً سینمایی اشاره کرد. خبری از کات تصویر، صفحه لودینگ و حتی رابط کاربری نیست. سازنده می‌گوید که از Firewatch و Until Dawn برای ساخت فورت سالیس الهام گرفته است و همچنین رسانه‌های مختلفی در این عنوان تلفیق شده‌اند.

تاریخ انتشار Fort Solis رسماً روز 31 مرداد برای PC و PS5 اعلام شد. این بازی برای ایکس‌باکس منتشر نمی‌شود.

منبع: Gematsu

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید