بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بازی Blade Runner 2033 برای کامپیوتر و کنسول

معرفی بازی Blade Runner 2033 برای کامپیوتر و کنسول

بازی Blade Runner 2033

اخبار بازی / مراسم سالانه شرکت Annapurna Interactive با رونمایی از چندین بازی جدید همراه شد. بزرگ‌ترین بازی معرفی‌شده نیز Blade Runner 2033 بود که اولین بازی کاملاً داخلی این شرکت محبوب به‌حساب می‌آید. بازی بلید رانر 2033 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر ساخته می‌شود و تاریخ انتشار آن اعلام نشد.

بازی Blade Runner 2033: Labyrinth اولین عنوان بلید رانر در طی 25 سال اخیر است. وقایع داستان بازی بین فصل اصلی و فیلم بلیدرانر 2049 رخ می‌دهند. گفتنی است این بازی بدون همکاری هیچ استودیو خارجی ساخته می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین عناوین این ناشر مستقل در طی چند سال اخیر است. گفتنی است معرفی بازی توسط یکی از خالقان بازی What Remains of Edith Finch و Solar Ash انجام شد و این نشان می‌دهد که بازی جدید، کیفیت منحصر به فردی خواهد داشت.

طبق توضیحات کوتاه منتشرشده، بازی بلید رانر 2023 در شهر لوس‌آنجلس پس از اتفاقات بلک‌آوت جریان دارد. اطلاعات دیگری در مورد تاریخ انتشار و جزئیات گیم‌پلی در دست نیست. تنها یک تیزر کوتاه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این تیزر کاملاً حال و هوای بلید رانرر را دارد. کارگردانی چلسی هش که قبلاً روی بازی‌های مهمی کار کرده است، نکته اساسی این اثر است. او فردی باتجربه و بااستعداد است و همچنین درک بسیار زیادی از تئوری بازی و هنر دارد. برای نمونه اثر Radiohead’s Kid A Mnesia Exhibition کاملاً فرمیک بود و المان‌های بازی را با نمایشگاه تلفیق کرده بود.

معرفی بازی Blade Runner 2033
شرکت Annapurna از سال 2016 تابه‌حال مشغول انتشار بازی‌های مستقل مشهور است. این شرکت سبک کاری مخصوص خود را دارد و کمک زیادی نیز به بازی‌سازهای مستقل می‌کند. برای نمونه یکی از بازی‌های معرفی‌شده در مراسم امسال توسط تنها یک توسعه‌دهنده ساخته شده بود. این بازی در واقع پروژه چندین ساله یک دانشجو سینما بود که به لطف همکاری با Annapurna منتشر می‌شود. درحالی‌که این شرکت تابه‌حال تنها در حوزه نشر بازی فعالیت داشته است، تصمیم به ورود به حوزه تولید بازی گرفته است.

بهترین بازی های مستقل بر اساس نمره متاکریتیک
استودیو داخلی این ناشر در سال 2020 تأسیس شد و سال گذشته نیز چلسی هش به‌عنوان مدیر استودیو و کارگردان انتخاب شد. تعدادی از اعضای سازنده Solar Ash نیز به تیم توسعه پیوستند. گفتنی است آخرین بازی بلید رانر در سال 1997 منتشر شد که یک اثر در ژانر کلیک و اشاره بود. نسخه بهبودیافته بازی در سال 2022 منتشر شد، اما گرافیک بازی از نسخه اولیه کیفیت کمتری داشت و در نهایت بازی وارد فهرست بدترین آثار 2022 در متاکریتیک شد.

بازی Blade Runner 2033: Labyrinth برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی در حال ساخت است. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

منبع: VGC

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید