بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی ایرانی Revenge

معرفی بازی ایرانی Revenge

بازی ایرانی Revenge

اخبار بازی / شرکت تولید انیمیشن کوثر3D به‌تازگی به حوزه تولید بازی‌های ویدیویی ورود کرده است. اولین بازی آن‌ها به نام Revenge یا انتقام به‌عنوان کالاف دیوتی ایرانی معرفی شده است. این بازی در مورد جنگ میان نیروهای ناتو و ائتلاف روسیه و ایران است. البته به نظر می‌رسد که جنگ علیه ایالات‌متحده آمریکا و اسرائیل است. بازی توسط تیمی در شهر مشهد با کارگردانی فرهاد عظیما ساخته می‌شود و طبق بیانیه رسمی مراحل ساخت آن امسال به پایان می‌رسد.

رسانه راشا تودی یک گزارش ویژه از تولید بازی Revenge پخش کرده است. طبق گفته‌ها این بازی با بودجه شخصی ساخته می‌شود و هدف از ساخت آن‌هم نمایش جنگ احتمالی با غرب است. بازی‌ای که به طور کامل از کالاف دیوتی برداشت شده است و بسیار به روند بازی Black Ops شباهت دارد. فرهاد عظیما که کارگردانی انیمیشن نبرد خلیج‌فارس 2 را بر عهده داشت است، کارگردان بازی انتقام است. این بازی طبق گفته وی به جنگ ایران و روسیه با نیروهای ناتو می‌پردازد. بازی‌کنان سعی می‌کنند که توطئه‌های غرب علیه نیروهای روسی و ایران را خنثی کنند.

نکته قابل‌توجه صحبت‌های فرهاد عظیما در مورد قدرت نظامی نیروهای درگیر است. او می‌گوید که پهپادهای ایرانی در بازی به‌راحتی قادر به شکست دادن جت‌های جنگی F35 هستند. همچنین او مدعی است که این بازی کاملاً یک سناریو واقعی با گرافیک واقع‌گرا را نشان می‌دهد. عظیما می‌گوید که هدف آن‌ها ساخت یک بازی در سطح کیفیت کالاف دیوتی است. این بازی آمریکایی‌ها را به تصویر می‌کشد و علی‌رغم محدودیت‌های فنی، یک بازی باکیفیت است.

بازی Revenge در نبرد با کالاف دیوتی
بررسی تصاویر منتشرشده از استودیو واقع در مشهد نشان می‌دهد که سازندگان در حال کار با نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو هستند. همچنین شرکت Kosar3D تابه‌حال تنها انیمیشن تولید کرده است و بازی ویدیویی نساخته است. کارگردان بازی می‌گوید که پیروزی همیشه با جنگنده‌های سوخو و خلبان‌های ایرانی است و به‌نوعی تمامی تجهیزات نظامی ائتلاف ایران و روسیه به‌راحتی از پس جنگنده F35 و هر تجهیزات نظامی دیگری برمی‌آید.

بهترین بازی های شوتر اول شخص کامپیوتر
بازی کالاف دیوتی در طی سال‌های اخیر به‌نوعی به پروپاگاندا نظامی آمریکا تبدیل شده است. برای نمونه رامی اسماعیل از سازندگان این بازی در یک ایمیل مربوط به 2016 نوشته بود که بازی‌های ویدیویی به‌راحتی مسائلی مانند کشتن اعراب را نشان می‌دهند، زیرا که خون مسلمان از همه‌چیز ارزان‌تر است. واضح است که ساخت بازی علیه عناوین غربی و مقابله با کالاف دیوتی از جمله اهداف سازندگان Revenge است.

طبق توضیحات منتشرشده، مرحله اول بازی انتقام در کشور اوکراین قرار دارد. بازی‌کنان به یک آزمایشگاه ساخت سلاح‌های شیمیایی آمریکا هجوم می‌برند. عظیما می‌گوید که دو سال است مشغول ساخت بازی هستند و این محصول با آنریل انجین آمریکایی ساخته می‌شود. وب‌سایت رسمی بازی در پایان نوشته است: «قرار هست به اذن خدا حسابی گرد و خاک به راه بیندازیم.»

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید