بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و تلویزیون و سخت افزار : سامسونگ و رونمایی از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED

سامسونگ و رونمایی از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED

بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ

اخبار فناوری / سامسونگ بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد.
غول کره‌ای از نسخه 83 اینچی تلویزیون OLED S90C رونمایی کرده است که برخلاف نسخه‌های 55، 65 و 77 اینچی که از پنل‌های QD-OLED سامسونگ بهره می‌برند، این نسخه جدید دارای یک پنل OLED WRGB از LG Display است.

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ

براساس گزارش SamMobile، تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ دارای یک پنل 10 بیتی W-OLED 4K با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر 144 هرتز است و از فناوری‌هایی مانند AMD FreeSync Premium Pro و HDR10+ Gaming پشتیبانی می‌کند. همچنین به‌لطف ماهیت خود‌تابشی، از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکرهای 2.1 کاناله 40 وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبارهای سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.

از نظر اتصالات، تلویزیون 83 اینچی دارای چهار پورت HDMI 2.1، سه پورت USB Type-A، یک پورت اترنت، یک پورت نوری خروجی صدا و یک پورت کابل است. همچنین از فناوری‌های Wi-Fi 5 ،AirPlay 2 و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند.

ازجمله ضعف‌های تلویز‌یون سامسونگ می‌توان به عدم پشتیبانی از Dolby Vision HDR و عدم وجود رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه‌های دیگر و Zero Gap Wall Mount برای اتصال دستگاه به دیوار اشاره کرد.

بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت 5400 دلار در ایالات‌متحده فروخته می‌شود و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

منبع: دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید