بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و اخبار جدید : ترفندی باورنکردنی در آیفون

ترفندی باورنکردنی در آیفون

گوشی آیفون

ترفند باورنکردنی در آیفون که از آن بی‌خبر هستید
آیفون یک ترفند ساده دارد که می‌توانید سرعت پیمایش در آن را به کمترین زمان ممکن برسانید، ویژگی پنهانی که شاید کمتر کاربری بداند.
عملکرد پیمایش( اسکرول) در آیفون شما چیزی است که احتمالا زیاد به آن فکر نمی‌کنید. در واقع این تجربه به قدری بی‌نظیر است که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها مدام در شبکه‌های اجتماعی پیمایش کنید، یا حتی یک ایمیل طولانی را دنبال کنید، تا زمانی که متوجه شوید باید به بالای صفحه بازگردید، اما آیا شما مانده‌اید که به طور بی پایان تمام آن راه را به سمت بالا حرکت دهید؟

پاسخ منفی است. راه حلی پنهان وجود دارد که هم ساده است و هم به راحتی قابل یادآوری است. کافی است فقط یک بار روی آیفون خود ضربه بزنید، اما باید به نقطه مناسب بروید و دستگاه فورا شما را به بالای صفحه می‌برد. اینجا جایی است که باید بسته به مدل آیفونی که استفاده می‌کنید، ضربه بزنید.

روی بالای صفحه ضربه بزنید تا آیفون به بالای صفحه فعلی اسکرول کند، اگر آیفون ۱۴ دارید، می‌توانید روی دو طرف جزیره دینامیک ضربه بزنید، گوشی فورا به سمت بالا حرکت می‌کند.
با آیفون X یا هر یک از مدل‌های دارای بریدگی، می‌توانید روی دو طرف بریدگی ضربه بزنید. اگر یک آیفون قدیمی بدون جزیره دینامیک یا بریدگی دارید، می‌توانید با ضربه زدن روی ساعت در نوار وضعیت به همان چیز برسید.

آیفون دارای قابلیت‌های مخفی زیادی است که می‌توان با حرکات یا ضربه‌های ساده قفل آن را باز کرد. حتما نحوه استفاده از ژست‌های حرکتی برای کپی و چسباندن متن بین آیفون یا آیپد خود را بررسی کنید، یا در مورد نحوه کپی سریع متن از عکس‌های آیفون با استفاده از ویژگی Live Text آن بیشتر بخوانید.

منبع: cne

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید