بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و اخبار جدید و موبایل : گلکسی S۲۴ اولترا با قیمت نجومی در بازار ایران

گلکسی S۲۴ اولترا با قیمت نجومی در بازار ایران

گلکسی S۲۴

جهان دیجیتال ( wdigi.ir)  زومیت: گلکسی S۲۴ اولترا که لقب بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ را یدک می‌کشد و مدعی جایگاه اول در فهرست بهترین گوشی دنیا محسوب می‌شود، وارد بازار ایران شد. این پرچمدار هیجان‌انگیز، هفته‌ی گذشته در آمریکا رونمایی شده بود.

دو فروشگاه، کانفیگ پایه‌ی گلکسی S۲۴ اولترا را وارد و فروش آن را شروع کرده‌اند. یکی از فروشگاه‌ها پرچمدار سامسونگ را با قیمت بیش از ۸۱ میلیون برای فروش گذاشته است و آن را با تخفیف، ۷۹٫۵ میلیون تومان می‌فروشد. قیمت گلکسی S۲۴ اولترا در فروشگاه دیگر به ۷۳٫۵ میلیون تومان می‌رسد. هر دو فروشگاه قصد دارند تحویل گلکسی S۲۴ اولترا را از چهار روز دیگر شروع کنند.

اختلاف چشمگیر قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۴ اولترا در فروشگاه‌های ایرانی تعجب‌برانگیز نیست. فراموش نکنید پرچمدار سامسونگ از کانال رسمی فروخته نمی‌شود و طبیعی است که فروشندگان دنبال کسب سود باشند.

قیمت گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در بازار آمریکا از ۱٬۲۹۹ دلار شروع می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت گلکسی S۲۳ اولترا است.
پرچمدار جدید کره‌ای که در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار می‌گیرد، فعلاً با حباب قیمت مواجه است و انتظار داریم به‌زودی قیمتش افت کند.

گلکسی S۲۴ اولترا که در مراسم آنپکد به‌همراه گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ رونمایی شد، فریم تیتانیومی دارد و از نمایشگری با لبه‌ی تخت استفاده می‌کند. سامسونگ امسال قیمت گلکسی S۲۴ و قیمت گلکسی S۲۴ پلاس را نسبت به سال گذشته تغییر نداد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید