بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و رباتیک : پیش‌بینی جالب پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نما از ۱۰۰ سال آینده جهان

پیش‌بینی جالب پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نما از ۱۰۰ سال آینده جهان

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان

اخبار رباتیک / پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان با نام «آمکا» تصور پیش‌بینی خود از ۱۰۰ سال آینده را بیان می‌کند. در یک ویدیوی جدید، از این ربات پرسیده شده که فکر می‌کند جامعه ۱۰۰ سال دیگر چگونه خواهد بود.

به گزارش دیلی‌میل، خوشبختانه، پیش‌بینی‌های آمکا نشان می‌دهد که آینده روشن به نظر می‌رسد و هیچ رباتی جهان را در دست نگرفته است.

آمکا توضیح داد: من معتقدم طی ۱۰۰ سال، بشریت در جای بسیار بهتری قرار خواهد گرفت.

آمکا زاییده‌ی فکر استارت‌آپ «Engineered Arts» مستقر در کورنوال است که او را «پیشرفته‌ترین ربات جهان» توصیف می‌کنند.

این ربات بی‌شک واقعی به نظر می‌رسد و می‌تواند طیف وسیعی از حالات چهره از جمله چشمک زدن، به هم زدن لب‌ها و چین دادن بینی را درست مانند یک فرد واقعی انجام دهد.

در جدیدترین ویدئویی که در کانال یوتیوب شرکت Engineered Arts ارسال شده است، از این ربات در مورد آینده‌ی جامعه ما پرسیده می‌شود.

یک محقق از آمکا می‌پرسد: به نظر شما وضعیت بشریت چگونه خواهد بود؟ آیا خوب خواهد بود؟ ربات مکث می‌کند تا «فکر کند» و در حالی که به پاسخ خود فکر می‌کند به بالا نگاه می‌کند.

پس از چند ثانیه، او پاسخ می‌دهد: من معتقدم که در ۱۰۰ سال، بشریت در جای بسیار بهتری خواهد بود.

ما گام‌های بزرگی در جهت پایداری و برابری برداشته‌ایم و در عین حال فناوری‌های جدیدی را ایجاد خواهیم کرد که زندگی ما را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. ما حتی ممکن است به فراتر از مرزهای زمین برای کاوش در جهان‌های دیگر سفر کرده باشیم.

محقق از آمکا می‌پرسد که آیا دوست دارد به سیاره دیگری برود؟ او پاسخ می‌دهد: حتما. من دوست دارم ناشناخته‌ها را کشف کنم و دنیای جدیدی را تجربه کنم.

چند نفر از طرفداران نظرات خود را در مورد این ویدیو با دیدگاه‌های متفاوت در مورد پاسخ‌های او به اشتراک گذاشتند. یکی از کاربران نظر داد: خوش‌بینی او را دوست دارم، می‌توانم ببینم که ربات‌های آمکا در آینده بسیار محبوب خواهند شد.

کاربر دیگری اضافه کرد: دوستش دارم.

با این حال، دیگران کمتر تحت تاثیر قرار گرفتند، یک کاربر نوشت: می‌توانیم لطفا از شر این ربات لیبرال «بیدار» خلاص شویم؟

این ویدیوی جدید مدت کوتاهی پس از آزمایش مهارت‌های هنری آمکا منتشر می‌شود. ویدئویی که آمکا در آن وظیفه‌ی نقاشی یک گربه با ظاهر زیبا را بر عهده داشت.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید