بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار هوش مصنوعی و نرم افزار : هوش مصنوعی مولد ادوبی فایرفلای در دسترس همگان

هوش مصنوعی مولد ادوبی فایرفلای در دسترس همگان

هوش مصنوعی مولد ادوبی فایرفلای

ابزارهای هوش مصنوعی مولد ادوبی فایرفلای در دسترس عموم قرار گرفت
اخبار نرم افزار / ادوبی می‌گوید ابزارهای هوش مصنوعی فایرفلای اکنون به‌صورت پایدار و تجاری در سرویس‌های Adobe Creative Cloud ،Adobe Express و Adobe Experience Cloud در دسترس قرار گرفته‌اند. به‌ عبارت دیگر، حالا عموم کاربران فتوشاپ، ایلاستریتور و غیره می‌توانند با فرمان‌های متنی از مدل هوش مصنوعی ادوبی بخواهند کارهای مختلف را برایشان انجام دهد.

این شرکت همچنین درحال راه‌اندازی یک وب اپلیکیشن مستقل برای فایرفلای است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون داشتن اشتراک در اپلیکیشن‌های Adobe Creative Suite، به برخی از امکانات هوش مصنوعی مولد دسترسی داشته باشند. البته کاربرانی که برای اشتراک Creative Cloud هزینه می‌پردازند، از Adobe Express Premium و وب اپلیکیشن فایرفلای نیز بهره‌مند می‌شوند.

سرویس Adobe Firefly for Enterprise نیز اکنون به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است. این اتفاق به‌خصوص می‌تواند برای کسب‌وکارهایی اهمیت داشته باشند که می‌خواهند از یک مدل هوش مصنوعی ایمن استفاده کنند؛ چون ادوبی این مدل را با کتابخانه Adobe Stock و محتواهای فاقد کپی‌رایت آموزش داده است و کار با فایرفلای برای شرکت‌ها دردسرساز نخواهد شد. این شرکت همچنین می‌گوید درحال توسعه روش‌هایی برای شخصی‌سازی مدل‌های فایرفلای است تا هر کسب‌وکار بتواند متناسب با برند خود دست به خلق محتوا با هوش مصنوعی بزند.

تمام محتواهایی که با قابلیت‌های هوش مصنوعی فایرفلای ساخته می‌شوند، برچسب Content Credentials خواهند داشت. این برچسب در متادیتای فایل‌ها قرار می‌گیرد تا نشان دهد که آن محتوا به دست هوش مصنوعی ساخته شده است. برچسب مربوطه شامل اطلاعاتی مثل نام محتوا، تاریخ تولید، نام ابزاری که محتوا با آن تولید شده و تغییرات اعمالی روی فایل است.

این شرکت از راه‌اندازی برنامه‌ای برای پرداخت درآمد به کاربران Adobe Stock که از محتواهای آن‌ها در آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شود نیز خبر داده است. بااین‌وجود، هنوز مشخص نیست که این سرویس چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید