بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار هوش مصنوعی و اخبار ویژه و نرم افزار : هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت Tome AI

هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت Tome AI

هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت

معرفی هوش مصنوعی / دورانی که پاورپوینت تنها گزینه برای ایجاد ارائه بود، گذشته است. با ظهور فن آوری، ابزارهای متعددی برای تسهیل فرآیند ایجاد و ارائه آسان تر و موثرتر ایجاد شده است. درست است که جایگزین‌های پاورپوینت بیشمار هستند اما امروز قصد داریم یک جایگزین با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم.

ابزاری که قصد معرفی آن را داریم TOME.app است که یک ابزار ارائه مبتنی بر ابر بوده و به کاربران امکان می دهد ارائه های زیبا و تعاملی ایجاد کنند. برخلاف نرم افزارهای ارائه سنتی مانند پاورپوینت، TOME.app بر ارائه تجربه ای فراگیرتر و جذاب تر برای ارائه دهنده و مخاطب تمرکز می کند.

هوش مصنوعی ساخت ارائه پاورپوینت

ابتدا اجازه دهید دلایل خودم را برای اینکه این برنامه در طی چند ماه آینده ممکن است بهترین نرم افزار جایگزین پاورپوینت شود را بیان کنم.

خودکار بودن

مثلا اغلب ابزارهای هوش مصنوعی& شما با وارد کردن متن (prompt) از موضوعی که دوست دارید این ابزار از آن یک ارائه بسازد، بعد از گذشت چند دقیقه می‌بینید که شروع به ساخت تصاویر و متنی برای ارائه شما می‌کند. این موضوع برای من جذاب بود که عکس‌هایی جالب و مرتبط با این موضوع توسط این ابزار ساخته شد.

هوش مصنوعی ساختن پاورپوینت
هوش مصنوعی ساختن پاورپوینت

پشتیبانی از زبان فارسی

این ابزار را من به شخصه تست کردم و به دلیل استفاده از api ‌های gpt3 در خود قادر به فهم زبان فارسی است. زمانی که وارد سایت و بخش کاربری این ابزار می‌شوید از شما می‌خواهد که یک متن در مورد موضوع ارائه خود بنویسید. سپس بعد از مدتی پردازش که با قدرت از gpt-3 در متن شما صورت می‌گیرد، تصاویری با استفاده از Dall-E 2 میسازد و یک اسلاید کامل را برای شما می‌سازد.

رابط کاربر پسند

TOME.app دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که شروع کار با ایجاد ارائه را برای کاربران آسان می کند. قابلیت کشیدن و رها کردن به کاربران اجازه می دهد تا عناصر را به راحتی در اسلایدهای خود اضافه و مرتب کنند. کاربران می‌توانند تصاویر، ویدئوها، متن و حتی انیمیشن‌ها را به ارائه‌های خود اضافه کنند و این امکان را فراهم می‌کنند که ارائه‌های بصری جذابی ایجاد کنند که از بقیه متمایز باشد.

ویژگی های تعاملی

TOME.app با ارائه ویژگی های تعاملی که با نرم افزار ارائه سنتی امکان پذیر نیست، ارائه ها را به سطح بعدی می برد. کاربران مثلاً می‌توانند آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و عناصر تعاملی را به ارائه‌های خود اضافه کنند و این امکان را فراهم می‌کنند که مخاطبان خود را در زمان واقعی درگیر کنند. این به تمرکز مخاطب کمک می کند و ارائه را به یاد ماندنی تر می کند. در یک کلام این قابلیت باعث می‌شود ارائه زنده شود.

همکاری

TOME.app به کاربران این امکان را می دهد که در زمان واقعی با دیگران در ارائه های خود همکاری کنند. این کار باعث می‌شود یک تیم بتواند با هم بر روی یک ارائه کار کند، حتی از راه دور و زمانی که در مکان‌های مختلف هستند. کاربران همچنین می توانند ارائه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

سازگاری بین پلتفرم

TOME.app یک ابزار مبتنی بر ابر است که استفاده از آن را از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ، تبلت یا حتی گوشی‌های هوشمند خود روی ارائه‌های خود کار کنند. این امکان کار بر روی ارائه ها را در حین حرکت فراهم می کند و ارائه ارائه ها را از هر کجا آسان می کند. بارها به شخصه دیدم که مدرسین یا فعالان در حوزه‌های مختلف فراموش می‌کنند فایل پاورپوینت خود را در فلش یا هارد بریزند.

template های قابل تنظیم

این ابزار مانند پاورپوینت دارای قالب‌های از پیش ساخته شده است و نمی‌توان مزیتی برای آن برشمرد اما اینکه این قالب باز هم با متنی که شما به ابزار می‌دهید قابلیت سازگاری دارد بسیار جالب است.

قیمت مقرون به صرفه

اگر در وب فارسی کمی چرخ بزنید و به دنبال جایگزین‌های پاروپوینت باشید متوجه می‌وید اکثر این ابزارها پولی هستند و به صورت آنلاین و امکان استفاده به صورت آنلاین در آن‌ها بسیار کم است. اما ابزار tome قابلیت استفاده رایگان با محدودیت را دارد.

منبع : با میلاد

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید