بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار هوش مصنوعی : هوش مصنوعی بینگ‌ چت(Bing Chat)

هوش مصنوعی بینگ‌ چت(Bing Chat)

هوش مصنوعی بینگ‌ چت(Bing Chat)

معرفی هوش مصنوعی / مایکروسافت اولین سرمایه‌گذار در موفقیت سریع چت جی‌پی‌تی بود و به سرعت مدل خود را بر اساس همان فناوری ارائه کرد. همانطور که از نامش می‌توان حدس زد، بینگ چت، هوش مصنوعی مولد زبان طبیعی شرکت OpenAI را در محصولات مایکروسافت ایجاد می‌کند.

از طریق بینگ، چت‌بات‌های هوش مصنوعی تنها یک کلیک با جستجوی معمولی بینگ فاصله دارند. مایکروسافت نیز تغییرات زیادی ایجاد کرده است، از جمله افزودن لینک‌های منبع، حالت‌های مختلف برای محدود کردن نتایج، درخواست‌های پیگیری پیشنهادی و حتی Edge Copilot که چت‌بات هوش مصنوعی را بی آنکه مهم باشد در چه صفحه‌ی وبی هستید، با شما همراه می‌کند. مایکروسافت حتی به عرضه «تصویرساز بینگ» که یک افزونه عالی است، ادامه می‌دهد.

البته نکته‌ی مهم این است که باید آخرین نسخه مرورگر Edge را دانلود کنید. محدودیت‌های نسبتا شدیدی در مورد تعداد جلساتی که می‌توانید در روز داشته باشید، وجود دارد. با این حال، مایکروسافت همچنان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران این بازی است و مصمم است حالت‌های «Copilot» را در همه‌ی محصولات و برنامه‌های مهم خود، مانند Word یا Excel اجرا کند. در مقایسه با نسخه‌ی ساده‌تر چت جی‌پی‌تی، بینگ در دسترس‌ترین و کاربرپسندترین نسخه چت‌بات هوش مصنوعی است که می‌توانید داشته باشید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید