بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : معرفی گوشی OnePlus Nord CE 3

معرفی گوشی OnePlus Nord CE 3

گوشی OnePlus Nord CE 3

معرفی موبایل / گوشی OnePlus Nord CE 3 عرضه شد
اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Nord CE 3 با تراشه Snapdragon 782G عرضه شد.

گوشی OnePlus Nord CE 3 که به تازگی عرضه شده است، دارای یک نمایشگر تخت ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این محصول به تراشه شش نانومتری Snapdragon 782G مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 با فناوری OIS در پنل پشتی گوشی OnePlus Nord CE 3 تعبیه شده است، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین شده است که از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد.

گوشی OnePlus Nord CE 3 با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. نسخه پایه این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۲۷.۱۴ دلار عرضه می‌شود، در حالی که نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۵۱.۳۸ دلار وارد بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که این محصول در ماه آگوست عرضه خواهد شد، البته تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید