بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و سخت افزار و موبایل : معرفی گوشی Honor X50 با تراشه جدید

معرفی گوشی Honor X50 با تراشه جدید

گوشی Honor X50

اخبار فناوری / اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X50 به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است و با 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

شرکت Honor یک گوشی هوشمند جدید به نام Honor X50، وارد بازار چین کرده است که به نظر می‌رسد جایگزین گوشی Honor X40 است که سال گذشته عرضه شده است. گوشی Honor X50 دارای نمایشگر خمیده ۶.۶ اینچی با رزولوشن 1.5K، میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی یادشده قرار گرفته شده است.

گوشی Honor X50 به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود.

گوشی Honor X50 در سه رنگ مشکی، آبی و نارنجی عرضه می‌شود. قیمت این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۹۳ دلار ارزیابی شده است. در حالی که نسخه دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۲۰ دلار است و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۴۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در نهایت نیز نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۷۵ دلار وارد بازار می‌‎شود.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید