بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : معرفی گوشی مدل HTC U23

معرفی گوشی مدل HTC U23

معرفی گوشی مدل HTC U23

اخبار موبایل / اچ تی سی گوشی موبایل جدید خود با نام U23 را معرفی کرد. این دستگاه دارای ویژگی های برجسته ای مانند صفحه نمایش OLED و FHD و پردازنده سری Snapdragon 7 می باشد.
به نقل از Gizmo China، پس از عرضه HTC U23 و U23 Pro در ماه می، این برند سرانجام فروش U23 را در تایوان آغاز کرد. این دستگاه دارای ویژگی های قابل توجهی مانند صفحه نمایش OLED + FHD، تنظیم دوربین سه گانه و پردازنده سری Snapdragon 7 است.

مدل HTC U23 در نسخه ای با 8 گیگابایت رم به اضافه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و قیمت آن 480 دلار است. این گوشی در دو رنگ Roland Purple و Aqua Blue در سایت این شرکت ارائه شده است.

HTC U23 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ 120Hz OLED با محافظ Victus Gorilla Glass است که آن را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می کند. HTC U23 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Generation 1 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین این گوشی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس می باشد.

این دستگاه دارای گواهی IP67 می باشد که به معنی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد.تنظیمات دوربین اصلی شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است که حالت های عکاسی مختلفی مانند عکاسی حرفه ای، صحنه شبانه، پرتره، عکس های با زاویه باز یا زاویه باز، تنظیمات زیبایی و تایم لپس را ارائه می دهد. .

عکاسی متحرک دوربین اصلی همچنین از ضبط ویدیوی 4K با تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند. در جلوی گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی با تنظیمات زیبایی، حالت پرتره، حالت صحنه شب و تایم لپس قرار دارد. این دستگاه دارای دو بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا می باشد. همچنین از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می کند

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید