بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و لپ تاپ : معرفی لپ تاپ گیمینگ/ لپ تاپ enovo Legion Pro ۷ i

معرفی لپ تاپ گیمینگ/ لپ تاپ enovo Legion Pro ۷ i

لپ تاپ enovo Legion Pro ۷ i

معرفی لپ تاپ / بعد از مدت‌ها انتظار، لنوو لپ تاپ جدید خود را که Lenovo Legion Pro ۷ i نام دارد وارد بازار کرد. این محصول برای اولین بار در طول رویداد CES ۲۰۲۳ در ابتدای سال به نمایش گذاشته شد و توجه‌ها را به‌خود جلب کرد.

لنوو Legion Pro دو لپ‌تاپ تقریباً یکسان در این مدل ارائه می‌کند، Pro ۷ و Pro ۷ i. تنها تفاوت بین آن‌ها پردازنده مرکزی است که به آن‌ها قدرت می‌دهد. کاربران با Pro ۷ i از پردازنده نسل سیزدهم اینتل به شکل Core i ۷-۱۳۷۰۰ HX یا Gen Core i ۹-۱۹۰۰ HX بهره می‌برند. در همین حال، مدل دیگر از پردازنده Ryzen ۹-۷۹۴۵ HX از AMD استفاده می‌کند.

مشتریان علاوه بر امکان انتخاب بین دو پردازنده مختلف، می‌توانند تا ۳۲ گیگابایت رم DDR ۵ با سرعت فوق‌العاده سریع ۶۰۰۰ مگاهرتز و حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی ۲ ترابایت از یک PCIe SSD را انتخاب کنند.

انواع مختلفی از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia در دسترس هستند که تا GPU موبایل GeForce RTX ۴۰۹۰ با کارایی بالا پیش می‌روند. به گفته لنوو، این دستگاه همچنین دارای یک باتری شارژ سریع است که می‌تواند تنها در ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد ظرفیت برسد. این سری از محصولات لنوو به لطف سیستم خنک‌کننده Legion Coldfront ۴.۰، نرخ فریم را به حداکثر مطلق با دریچه گاز صفر می‌رساند.

صفحه نمایش ۱۶ اینچی این مورد از قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. پرچمدار لنوو همچنین چراغ‌های RGB مجهز به iCue دارد که پایین لپ‌تاپ و کیبورد آن را احاطه کرده است.

لپ‌تاپ گیمینگ Lenovo Legion Pro ۷ i یک انتخاب عالی برای گیمر‌هایی است که قصد دارند با پرداخت مبلغی مناسب و منصفانه از آخرین فناوری‌ها بهره ببرند. این محصول در بررسی‌ها توانسته رتبه بالایی کسب کند و منتقدان به‌ویژه مقرون‌به‌صرفه بودن آن را تحسین کرده‌اند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید