بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و اخبار جدید و لپ تاپ : معرفی لپ تاپ گیمینگ / لپ‌تاپ HP Victus ۱۵

معرفی لپ تاپ گیمینگ / لپ‌تاپ HP Victus ۱۵

لپ‌تاپ HP Victus ۱۵

معرفی لپ تاپ / اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با عملکرد فوق‌العاده در کنار طراحی ظاهری زیبا می‌گردید، لپ‌تاپ ویکتوس ۱۵ قطعا نظر شما را به‌خود جلب خواهد کرد. زیبایی این محصول به‌ویژه رنگ سفید جذاب آن اولین چیزی است که سبب محبوبیت این لپتاپ شده است.

لپ‌تاپ HP Victus ۱۵ بدون شک محصول خارق‌العاده‌ای برای گیمرهاست، اگرچه هرکسی که به دنبال دستگاهی است که بتواند اکثر بازی‌های AAA را با تنظیمات بالا اجرا کند، احتمالاً باید گزینه‌های دیگر را بررسی کند؛ زیرا این دستگاه یک گزینه با قیمت مناسب برای کسانی است که به‌دنبال محصولی با قیمت استثنایی هستند.

این لپ‌تاپ که تنها با قیمت ۸۰۰ دلار در بازار موجود است، به راحتی در بین قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد و برای کسانی که بودجه کمتری دارند، یک گزینه عالی است.

این لپ‌تاپ از پردازنده AMD Ryzen ۷، ۵۸۰۰ H با سرعت پردازش ۴.۵ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۳۰۵۰ Ti بهره می‌برد. HP Victus ۱۵ با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی که می‌تواند وضوح ۱۰۸۰ p با حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را تولید کند، اکثر بازی‌ها را بسیار خوب جلوه می‌دهد.

بسته به مدلی که انتخاب می‌کنند، مشتریان تا ۱۶ گیگابایت رم DDR ۴ و یک SSD ۵۱۲ گیگابایتی NVMe M.۲ در بسته‌ای که در مجموع تنها کمی بیش از پنج پوند وزن دارد، تحویل می‌گیرند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد HP Victus ۱۵ این است که کاربران می‌توانند آن را به‌راحتی به لطف OMEN Gaming Hub داخلی ارتقا دهند که به سخت‌افزار و اجزای جدید امکان کالیبره شدن در یک فرآیند ساده را می‌دهد. این ویژگی کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که لپ‌تاپ در خط تولید باقی می‌ماند و به گیمر‌ها این فرصت را می‌دهد که بعداً بدون نیاز به خرید بهترین تجهیزات، آن را ارتقا دهند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید