بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید و مقالات : معرفی بهترین کنسول های بازی

معرفی بهترین کنسول های بازی

بهترین کنسول های بازی

معرفی کنسول بازی / امروزه به طور جهان گستر بازی های رایانه ای طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و تمام افراد با رده های سنی مختلف به انجام این بازی ها روی آورده اند؛ یکی از مهم ترین ابزارهایی که می توان با آن ها بازی های کامپیوتری را به بهتری شکل انجام داد، کنسول های بازی هستند که قابلیت دسترسی به اینترنت و ذخیره سازی را دارند و به وسیله آن ها می توان با سیستم عامل نیز ارتباط برقرار کرد.

کنسول های بازی از لحاظ کارایی و قابلیت ها به ۸ نسل طبقه بندی می شوند که به طور سالیانه ارتقاء پیدا می کنند و فناوری های جدیدی روی آن ها تعبیه می گردد؛ این ابزارها مزایای فراوانی دارند که یکی از ویژگی های خوبشان این بوده که نیازی نیست بر رویشان بازی نصب شود و می توان با دانلود کردن یا داشتن دیسک بازی، بازی ها را با آن ها به بهترین شکل انجام داد.

با به کارگیری کنسول ها می توان در هر مکانی به اجرای بازی های مختلف پرداخت و این ابزارآلات به هیچ گونه وسایل جانبی نیازی ندارند و از قیمت به صرفه ای هم برخوردار هستند.

بهترین کنسول های بازی کدام‌اند؟

پلی استیشن ۵ یکی از بهترین کنسول های بازی است که اغلب مناسب افرادی می باشد که به وضوح بالای تصویر و کیفیت آن اهمیت بسزایی می دهند و قصد دارند که برترین و جدیدترین بازی ها را به بهترین نحو انجام دهند.

در ایران پلی استیشن ۵ در برابر ایکس باکس از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و این کنسول بازی به طور جهان گستر طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

کنسول های نام برده قادر هستند که بازی های پلی استیشن ۴ را نیز اجرا کنند و به دو شکل در بازار به فروش می رسند که یک مدل آن ها قابلیت پشتیبانی از دیسک را دارد و سری دیگر توانایی پشتیبانی از دیسک را نداشته و به شکل دیجیتالی در اختیار افراد قرار می گیرد.

یکی دیگر از برترین کنسول های بازی، ایکس باکس مدل ایکس نام دارد که اغلب مناسب کسانی می باشد که می خواهند به مدت طولانی به انجام بازی های رایانه ای بپردازند؛ با استفاده از این کنسول ها می توان تجربه بهتری از بازی کردن به دست آورد و بازی های نسل قبلی را نیز انجام داد.

پلی استیشن ۴ نیز با این که قدیمی شده اما تا به الان یکی از بهترین کنسول های بازی است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و قیمت به صرفه تری نیز از سایر محصولات مشابه دارد؛ بازی کردن با این کنسول ها بسیار هیجان انگیز بوده و می توان گفت که حتی با وجود قدیمی بودنشان همچنان ارزش خرید و استفاده را دارند.

نینتند سوییچ را نیز می توان جزو بهترین کنسول های بازی دانست که طرفداران زیادی در دنیا دارد و به وسیله آن می توان جدید ترین و به روز ترین بازی های رایانه ای را با سرعت بالایی انجام داد؛ کنسول های نام برده قابل حمل هستند و از آن ها می توان برای مصارف خانگی نیز بهره گرفت که در مدل های متنوعی در بازار وجود دارند و یک انتخاب ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به شمار می آیند.

با توجه به توضیحات بالا می توان نتیجه گرفت که مطابق طرفداران و میزان فروش محصول، پلی استیشن های ۵ یکی از بهتری کنسول های بازی در ایران و جهان هستند که به وسیله آن ها می توان بهترین بازی های رایانه ای را اجرا کرد.

قیمت بهترین کنسول های بازی

از آن جایی که کنسول های بازی جزو کالاهای وارداتی محسوب می شوند و از کشورهای دیگر وارد ایران می گردند قیمت مشخصی نمی توان برای آن ها در نظیر گرفت زیرا نرخشان با توجه به قیمت دلار تعیین می شود و مطابق با نوسانات ارزی بالا و پایین می گردد.

همان طور که گفته شد، کنسول های بازی کاربردهای مختلفی دارند و در انواع متعددی نیز به تولید می رسند که هر کدام بسته به نوع و کاربری ای که دارند، قیمت متفاوتی خواهند داشت.

اما با توجه به بررسی هایی که در بازار هدف این ابزار آلات شده است، قیمت کنسول های بازی، بسته به نوع کاربرد و مدل مابین ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می باشد که این ارقام ثابت نیستند و با توجه به قیمت دلار دچار نوسان می شوند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید