بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی League of Legends

معرفی بازی League of Legends

بازی League of Legends

جهان دیجیتال : حالا وارد منطقه‌ای از بازی‌های ویدیویی شدیم که با شنیدن بعضی از بازی‌‌های این سبک، ترسی به بدن پلیرهای آن می‌افتد. سبک MOBA که شاید اکثر شما آن را با بازی مثل Dota 2 بشناسید، یکی از اعتیادآورترین سبک‌هایی است که حتی با شنیدن نام دوتا ۲ هم می‌توانید متوجه شوید که دقیقا راجع به چه چیزی صحبت می‌کنم.

با این که دوتا ۲ هم قطعا یکی از اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی است، اما حالا قصد داریم راجع به بازی League of Legends صحبت کنیم که از دوتا ۲ بازی جدیدتری است و سازندگان آن دائما در حال پشتیبانی و انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای آن هستند.

در این بازی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هدف هر تیم این است که برج‌های مراقبتی هر کدام از تیم‌ها را نابود کرده و در نهایت به هسته اصلی بیس رسیده و زمانی که هسته اصلی بیس هم نابود شود، تیمی که بیس خود را از دست دهد بازنده بازی خواهد بود. شاید گیمپلی در ابتدا توضیح ساده‌ای داشته باشد اما خب گیمپلی پر از پیچیدگی و جزییات مخصوص به خودش است.

در اعتیادآور بودن لیگ آو لجندز هم بس که اکثر پلیرهای این بازی، زمانی که مشغول تجربه این بازی نیستند، در حال تماشای استریم پلیرهای حرفه‌ای این عنوان هستند تا بتوانند بازی خود را بهبود ببخشند. به همین خاطر است که بازی لیگ آو لجندز یکی از پراستریم‌ترین بازی‌های پلتفرم استریم محبوب توییچ است. توصیه می‌کنم اگر به دنبال یک سبک متفاوت و یک بازی بسیار محبوب هستید، حتما این بازی رو تجربه کنید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید