بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار ارز دیجیتال و اخبار جدید : معرفی بازی گالا گیمز | Gala Games

معرفی بازی گالا گیمز | Gala Games

بازی گالا گیمز | Gala Games

معرفی بازی های بلاگچین / اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که گالا گیمز چیست؟ این مقاله به صورت اختصاصی برای شما تهیه شده است تا بتوانید بیشتر با این پروژه آشنا شوید و با بازی کردن در آن امکان کسب درآمد را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل در مورد پروژه گالا صحبت کنیم و به تمامی جزئیات مربوط به آن بپردازیم.

گالا گیمز یکی از سریع‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی‌های بلاک‌چین در جهان است. پروژه گالا توسط اریک شیرمایر در سال 2020 با هدف آزادی هر کسی در این سیاره از طریق بازی ها به وجود آمد. در حال حاضر پروژه های زیادی با هدف کسب درآمد افراد معرفی می شوند که یکی از آن ها گالا است که از جمله بازی های نوظهور در صنعت گیمینگ است که البته رقبای بسیار زیادی دارد و در آینده هم مطمئناً رقبایی برای این بازی معرفی می شوند. در این بین گالا گیمز به عنوان یکی از معدود اکوسیستم هایی که می‌تواند در آینده موفق‌تر عمل کند، شناخته می شود. این موضوع در مورد تمامی بازی هایی که تا به حال معرفی شده‌اند نیز صدق می‌کند و در واقع گالا یکی از بهترین ها در این زمینه است.

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل توضیح دهیم که گالا گیمز چیست و چگونه کار می کند. همچنین به این سوال پاسخ می دهیم که چرا توکن گالا GALA ممکن است به یکی از بزرگترین بازی ها برای کسب ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

تاریخچه بازی های گالا
Gala Games توسط اریک شیرمایر و مایکل مک کارتی ایجاد شد. اریک CRO سابق Intermix Media است، شرکتی که پشت مای اسپیس قرار دارد. اریک همچنین یکی از بنیانگذاران Zynga است، یک شرکت بازی عمومی که سهام آن در حال حاضر حدود 7 میلیارد است. مایکل مدیر خلاق سابق Zynga است و به خاطر ایجاد Farmville، بازی معروف فیس بوک، اعتبار زیادی دارد.

اریک از سال 2014 در زمینه ارزهای دیجیتال مشغول به کار بوده است و از این بازی الهام گرفت تا مدلی را که Axie Infinity در سال 2018 به عنوان پیشگام ساخته بود، به دست آورد. اریک در ژانویه 2019 شرکت Blockchain Game Partners Inc را تأسیس کرد، این شرکت به عنوان یک شرکت انتفاعی در آمریکا است که کار خود را به عنوان توسعه دهنده دنبال می کند. اریک در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Gala Games فعالیت می کند و مایکل به عنوان رئیس بازی ها فعالیت می کند.

اگرچه اریک و مایکل به طور فعال با جامعه درگیر بوده‌اند، اما چهره واقعی Gala Games جیسون برینک بوده است که به عنوان مدیر ارشد بازاریابی خدمت می کند. جیسون قبلاً برای سازمان ملل کار می کرد و انگیزه اصلی او برای پیوستن به گالا، پتانسیلی است که بازی های plays to earn برای رهایی مردم از فقر در کشورهای در حال توسعه دارد.

در مورد اریک و مایکل، آن ها یک نقل قول دارند، تبر برای خرد کردن شرکت های بازی متمرکز و فناوری بزرگ. در یک مصاحبه گروهی در ماه مارس، این دو نفر توضیح دادند که بازی‌های رایگان برای هر کاربر تا 20 دلار برای توسعه‌دهندگان بازی هزینه دارد که آن ها را مجبور می‌کند بر روی سود، بیشتر از کیفیت بازی تمرکز کنند.

ارزهای دیجیتال و به ویژه بازی های درآمد زا برای کسب درآمد، ساخت بازی‌های سودآور رایگان را ممکن می‌سازد و همزمان کنترل بیشتری را به کاربران از طریق موارد NFT و حاکمیت on-chain می‌دهد. این به توسعه‌دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا روی کیفیت تمرکز کنند و در عین حال به آن‌ها امکان مقیاس‌پذیری را می‌دهد، و به همین دلیل است که اریک و مایکل Gala Games را تاسیس کردند.

بازی گالا گیمز | Gala Games

Gala Games چیست؟
ماموریت این است که اساساً تبدیل به بزرگترین اکوسیستم بازی در ارزهای دیجیتال شود و رقابت متمرکز آن را از بین ببرد. برخلاف سایر پروژه های رمزنگاری، Gala Games هیچ گونه بودجه VC دریافت نکرده است و هیچ ICO برای توکن GALA نیز وجود ندارد.

بازی‌های گالا سرمایه اولیه خود را از بنیانگذاران خود دریافت کرده و در حال حاضر با فروش NFT، برای بازی‌های بلاک چین فعلی و آینده‌اش درآمد کسب می‌کند. تمام توکن‌ها و NFT‌های مرتبط با این بازی‌ها روی اتریوم هستند و در نهایت از زنجیره جانبی chain GALA خارج می‌شوند. یکی از بازی ها که، بازی Townstar است، یک بازی کشاورزی که شبیه Farmville است.

Townstar در واقع توکن TOWN خود را دارد که با انجام بازی به دست می آید و می توان از آن برای خرید NFT های Townstar از فروشگاه یا بازار Gala Games NFT استفاده کرد. Spider Tanks یکی دیگر ازبازی های Gala است که در حال حاضر فعال است.

بازی Spider Tank نیز برای به دست آوردن mechanic است، که تازه راه اندازی شده است. علاوه بر Townstar و Spider Tank، گالا گیمز در حال حاضر روی یک بازی قدیمی شبیه به Sims، آخرین اکسپدیشن، تیراندازی اول شخص مشابه Dead Space، Echoes of Empires، بازی مشابه Starcraft، Fortified a Tower Defense، The Walking کار می کند. Dead Empires یک بازی Survival است که اخیرا معرفی شده است و Mirandus یک بازی role-playing فانتزی شبیه به Runescape است.

به گفته وب سایت گالا گیمز بازی هایی که تاکنون در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند، بیش از 1.3 میلیون کاربر فعال ماهانه دارند و در این بین 26000 NFT نیز در دسترس کاربران قرار گرفته که گران‌ترین آن ها به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شده است. این رقم نشان می‌دهد که چقدر افراد تمایل دارند تا با استفاده از این بازی بتوانند به درآمدهای بسیار خوبی برسند. مطمئنا اگر شما هم بتوانید به بهترین شکل این بازی را انجام دهید می توانید جزء کسانی باشید که چنین توکن های غیر مثلی را به دست می آورید و می توانید آن را در بازار این بازی به فروش برسانید.

بازی‌های گالا چگونه کار می‌کنند؟
در حالی که صادقانه کاملاً مشخص نیست که node های GALA در حال حاضر چه کاری انجام می دهند، در آینده، آن ها زنجیره جانبی GALA chain را تامین خواهند کرد. هنوز مستندات مربوط به زنجیره جانبی GALA chain منتشر نشده است، بنابراین جزئیات زیادی در مورد تراکنش در ثانیه و مواردی از این دست وجود ندارد. آنچه مشخص است این است که GALA chain دارای 50000 نود خواهد بود که جیسون برینک معتقد است این تعداد برای 100 میلیون کاربر فعال ماهانه کافی است.

در حال حاضر حدود 23000 نود وجود دارد که به عنوان Founder’s Node نیز شناخته می شوند. تنها 50000 Founder’s Node وجود خواهد داشت. برای تبدیل شدن به یک Founder’s Node، باید حدود 16000 GALA برای مجوز Founder’s Node بپردازید، که با قیمت فعلی گالا GALA مبلغ قاب توجهی است. در ازای آن، Founder’s Node را به همراه NFTها و توکن‌های بازی‌های فعلی و آینده، به علاوه سایر امتیازات و جوایزی که هنوز اعلام نشده است را دریافت می‌کنید.

Founder’s Node همچنین اکوسیستم Gala Games را عمدتاً از طریق رأی‌گیری در مورد بازی‌های جدیدی که باید به آن اضافه شوند، اداره می‌کنند. Founder’s Node باید حداقل به مدت شش ساعت در روز آنلاین بمانند تا جوایزی کسب کنند، و بدیهی است که هر چه بیشتر آنلاین بمانند، پاداش بیشتری کسب می کنند.

مقدر در آمدی که هر نود دارد متغیر است و یک درآمد ثابت نمیتوان برای آن در نظر داشت اما اگر تمامی این گفته ها درست باشد مطمئناً این یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از طریق متاورس است که افراد می‌توانند با توجه به مدت زمانی که آنلاین می شوند درآمد بیشتری را نیز به دست آورند. اما این گفته ها باید به صورت کامل تعیین شود تا بتوانید از تمامی مزایای آن بهره‌مند شوید ولی آنچه که بیشتر از همه در حال حاضر مشخص است، سود بالایی است که افراد با استفاده از این روش به دست می‌آورند.

زنجیره جانبی GALA chain دو نود اضافی را هنگامی که فعالیت خود را آغاز می کند را معرفی می کند. این‌ها نودهای پولی هستند که زیرساخت بازی‌های خاص را اجرا می‌کنند و نودهای رایگان که می‌توانند برای بخشی از پاداش‌های خود از Founder’s Node یا گره‌های پولی پشتیبانی می کنند. اما آنچه که بیشتر از همه جالب است این است که زنجیره جانبی GALA chain در واقع دارای سه مکانیسم توافقی است. Founder’s Node اثبات محاسبات کار را اجرا می‌کنند، نودهای پولی اثبات امنیت سهام را ارائه می‌کنند، و نودهای رایگان مدرک ذخیره‌سازی را برای اطمینان از غیرمتمرکز بودن کل اکوسیستم Gala Games ارائه می‌کنند.

علاوه بر این، GALA chain به طور خودکار پاداش های توکن را بر اساس آنچه که اکوسیستم به آن نیاز دارد تنظیم می کند، اگر به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارد، اگر به امنیت بیشتری نیاز دارد، به نود های پولی توکن بیشتری می دهد و یا اگر به ذخیره سازی بیشتری نیاز دارد به نودهای رایگان توکن بیشتری را اختصاص می دهد.

گالا توکنومیکس (GALA Tokenomics)
از این نظر گالا یک توکن ERC-20 است که در بلاک چین اتریوم فعالیت می کند و همچنین در بایننس اسمارت چین به عنوان توکن BEP20 وجود دارد. در حال حاضر برای خرید ان اف تی و همچنین مجوز که در بالا به آن اشاره کردیم میتوان از آن استفاده کرد. ممکن است که در آینده گالا برای پرداخت هزینه های تراکنش در GALA chain از گالا استفاده کند. مجموع عرضه گالا تقریباً 50 میلیارد است، که مشخص نیست که آیا توکن حداکثر عرضه را دارد یا خیر. صفحه توکنومیک گالا گیمز نیز چندان مفصل نیست، با توجه به این توضیحات ناچار به استفاده از منابع مختلفی شدیم که با استفاده از آن تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم و همان‌گونه که اشاره کردیم مشخص نیست که دقیقا چه میزان از این توکن عرضه می‌شود.

اولین توکن های بازی گالا در جولای ۲۰۲۰ به مقدار ۲۵ میلیارد در سال اول ایجاد شد. این یعنی در فاصله زمانی جولای ۲۰۲۰ تا جولای ۲۰۲۱ این مقدار ایجاد شده است. در واقع هر ماه جولای مقدار بالای ایجاد شده به نصف کاهش می‌یابد و این یعنی بین ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022 تنها 12.5 میلیارد گالا، بین ژوئیه 2022 تا ژوئیه 2023، 6.25 میلیارد گالا و به همین ترتیب، مقدار گالا ایجاد می‌شود. 50 درصد از GALA تازه ساخته شده، در حال حاضر به Founder’s Node می رود و احتمالاً بین نودهای پولی و رایگانی که قبلاً ذکر کردیم تقسیم می شود.

اما نکته جالب این است که Founder’s Node باید هزینه گس‌فی شبکه اتریوم را باید پرداخت کند. به عبارت دیگر، GALA به خوبی می تواند یک ارز دیجیتال نسبتاً راه اندازی شده مانند بیت کوین باشد. این ایده توسط حضور GALA’s on-chain در Etherscan پشتیبانی می شود که در حال حاضر حداکثر عرضه 36.3 میلیارد را نشان می دهد.

چه چیزی ارز دیجیتال گالا را متفاوت می کند؟
ویژگی های منحصر به فرد زیر به گالا گیمز کمک می کند تا در صنعت Defi برجسته شود:

مبتنی بر جامعه است. تیم دائماً با کمک جامعه خود ایده های جدید را درگیر و آزمایش می کند. علاوه بر این، به معنای واقعی کلمه اکوسیستم نود متعلق به بازیکن است، چون گیمرهای معمولی نودهای گالا را از رایانه‌های خانگی خارج می‌کنند.

پشتیبانی از بازی های مختلف، در حال حاضر 5 بازی وجود دارد، اما بسیاری دیگر در مرحله توسعه هستند. ژانرهای مختلف بازی مانند RPG، tower defense، Strategy For Player در دسترس هستند.

بازار داخلی: بازیکنان می توانند برای بهبود تجربه و عملکرد بازی خود به راحتی آیتم های درون بازی را خریداری و بفروشند. آنها به سختی روی خود پروژه و همچنین بر روی گسترش مشارکت با سایر پروژه های DeFi، مانند ( 1inch Network, Yearn Finance) کار می کند. می توان گفت که بازی های گالا نویدهای زیادی برای تبدیل شدن به پیشرو در صنعت GameFi دارند.

نگرانی‌ها در مورد بازی گالا
زمانی که از تمامی مزایای این پروژه صحبت کردیم بهتر است کمی هم در مورد نگرانی هایی که در مورد این بازی وجود دارد، صحبت کنیم. بیشتر نگرانی ها و دغدغه هایی که در مورد این پروژه وجود دارد مربوط به ارتباطات و شفافیت است. در قدم اول باید بدانید که گالا گیمز هیچ مستندی ندارد و بیشتر اطلاعات مهمی که در مورد پروژه منتشر می‌شود در صفحه پشتیبانی آن ها قرار دارد که همین صفحه را نمی توان به آسانی پیدا کرد.

اما در بخش دیگر، این صفحه پشتیبانی چندان کاربرپسند نیست و همین طور بسیار دقیق نیست و برخی از بخش های آن آنقدر جزئیات دارد که درک آن برای کاربران عادی دشوار است. همچنین وقتی صحبت از محاسبات پاداش نودها می شود آنقدر به طور مفصل و جزئی به این موضوع پرداخته شده که درک آن کمی سخت است. همچنین پروژه انجمنی ندارد و این موضوع را باید در نظر بگیرید که مکانی برای این پروژه وجود ندارد که بتوانید با استفاده از آن ایده های ملموس و طرح های پیشنهادی پروژه را بررسی کنید.

اما در سمت دیگر نداشتن وایت پیپر و نقشه راه باعث می شود تا کمی نگرانی ها در مورد این پروژه را بیشتر کند. زمانی که چنین اطلاعاتی در دسترس نباشد کمی ارزیابی پتانسیل پروژه دشوار می‌شود. اما همه این موضوع به قدری روی این بازی تاثیر گذار است که باعث می شود تا کاربران عادی تنها با بازی کردن در آن امکان به دست آوردن سود های بسیار خوبی را داشته باشند.

بازی های گالا
گیمرها می‌توانند از میان طیف گسترده‌ای از بازی‌ها در Gala Games بازی مورد علاقه خود مانند Steam یا GOG را انتخاب کنند. همه بازی ها 100% رایگان هستند و از طریق یک برنامه غیرمتمرکز (DApp) قابل دسترسی هستند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی کامل هر کدام از این بازی ها بپردازیم و مشخص کنیم که شما با استفاده از این بازی ها می توانید چه چیزی را به دست آورید و چگونه به کسب درآمد خود کمک کنید.

بازی تاون استار (Town Star)
بازی تاون استار به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند شهرسازی خود را انجام دهند. این کاربران می توانند از هر نقطه‌ای یک تکه زمین برای خود داشته باشند و با استفاده از آن خلاقیت های خود را روی این تکه زمین ایجاد کنند. دقت کنید که حتماً در هنگام استفاده کردن از این بازی ابتدا مقالات مختلفی در این زمینه را بخوانید چرا که ‌بازی های مختلف آن به گونه‌ای طراحی شده که اگر در ابتدا به صورت ناخواسته برخی از ویژگی‌های آن را تغییر دهید امکان اینکه بتوانید مجدد با آن حساب کاربری موفق شوید، وجود ندارد.

به طور مثال در این بازی امکانی وجود دارد که شما می توانید چوب به دست بیاورید و این چوب ها را با استفاده از یک ماشین بفروشید و از این طریق مقداری هزینه به دست آورید تا بتوانید المان‌های دیگر این بازی را خریداری کنید. اما دقت کنید که باید در ابتدا برای ایجاد یک منبعی برای تولید بنزین تلاش کنید. با استفاده از این منبع شما می توانید بنزین مورد نیاز برای خودروی خود را تامین کنید و سپس برای به دست آوردن ویژگی های بیشتر در بازی تلاش کنید. این حاصل تجربه یکی از گیمرهایی بود که در ابتدای بازی به این موضوع فکر نکرده بود و پس از آن با خواندن مقالات مختلفی متوجه شد که کاربر باید در قدم اول به فکر منبعی برای تامین بنزین خود باشد. پس ما هم تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به این موضوع اشاره کنیم تا اگر قصد دارید به انجام این بازی بپردازید، بیهوده وقت خود را تلف نکنید.

شما می توانید هر ویژگی که در این بازی به دست می‌آورید را خرید و فروش کنید و با استفاده از توکن گالا (GALA)، بیسیک اتنشن BAT و اتر ETH این کار را انجام دهید. این بازی شیوه‌های بسیار جالبی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا آن ها بتوانند به بهترین شکل بازی خود را انجام دهند. در روش اول شما می‌توانید به صورت آزاد از این بازی استفاده کنید که می توانید به هر طریقی تمام بازی های خود را انجام دهید. اما در حالت رقابتی آن شرکت‌کنندگان به مدت یک هفته فرصت دارند تا با یکدیگر رقابت کنند. کسانی که بتوانند جزء ۱۰۰ نفر اول قرار بگیرند، می‌توانند مقداری پاداش به شکل توکن گالا (GALA) را دریافت کنند.

بازی اسپایدر تنک (Spider Tank)
البته این بازی تاکنون منتشر نشده و در حال حاضر در حال توسعه است. این بازی در دسته بازی های چند نفره آنلاین در میدان نبرد قرار می‌گیرد و بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند در نقشه ها و زمین های مختلفی از تانک های خود استفاده کنند که این تانک ها به قابلیت های گوناگون مجهز هستند. از این طریق می‌توان با رقبا به نبرد پرداخت.

این پروژه در حال توسعه بازی‌های دیگری است که هرکدام در سبک ها و ژانرهای مختلفی طراحی و معرفی شده‌اند. مطمئنا تا زمانی که این بازی‌ها به طور کامل در دسترس کاربران قرار نگیرند نمی‌توان مشخص کرد که به چه طریق می توان از آن ها استفاده کرد و چه ویژگی های خوب یا بدی دارند. در زیر می توانید لیست این بازی‌ها را مشاهده کنید.

فورتیفاید (Fortified)

میراندس (Mirandus)

اکوز آو امپایرز (Echoes of Empires)

فروشگاه NFT
این بازی بخشی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند در این پلتفرم هر کدام از اقلام و المان هایی که در بازی دریافت می کنند را خرید و فروش کنند. در واقع با استفاده از این بخش شما می توانید تمامی ویژگی ها و اقلامی که در این بازی به دست آوردید را به قیمت دلخواه خود بفروشید. یکی از بهترین روش هایی که برای درآمدزایی از طریق بازی ها معرفی شده است، همین فروش دارایی هایی است که در بازی به دست می آورید.

رمز ارز گالا را از کجا بخریم؟
احتمالاً تا به حال با این سوال مواجه شدید که این توکن را از کجا بخریم و چگونه می توانیم در گالا سرمایه‌گذاری و یا خرید و فروش توکن را داشته باشیم. شما می توانید با استفاده از روش‌های مختلفی توکن این بازی را خریداری کنید. ابتدا می توان از صرافی های خارجی این کار را انجام داد. صرافی های متمرکز و یا غیر متمرکز زیادی هستند که توکن این بازی را در اختیار شما قرار می دهند و می توانید امکان خرید و فروش آن ها را داشته باشید. به طور مثال بایننس، کوکوین، Gate.io، پولونیکس،یونی سوآپ و سوشی سواپ از جمله صرافی های خارجی هستند که شما می‌توانید امکان خرید این توکن را داشته باشید. اما اگر تجربه خرید و فروش ارز های دیجیتال را ندارید و نمی دانید که دقیقاً از چه طریقی می توان این ارز را خریداری کنید، بهتر است تا ابتدا به توضیحاتی که در ادامه گفته می‌شود، دقت کنید.

به دلیل تحریم هایی که روی کشور ما صورت گرفته و بسیاری از سایت های خارجی امکان دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند، ما نمی‌توانیم از برخی خدمات آن ها استفاده کنیم. صرافی های خارجی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و آن ها هم دسترسی کاربران ایرانی را محدود کردند. در گذشته ما می توانستیم با استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی به این سایت ها مراجعه کنیم و از خدمات آن ها استفاده کنیم اما چندی پیش برخی از این صرافی ها مانند بایننس احراز هویت را برای تمامی کاربران خود الزامی کردند و همین نکته سبب شد احراز هویت برای کاربران ایرانی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شود و بسیاری از آن ها نتوانند به این صرافی ها مراجعه کنند و از خدمات آن ها استفاده کند.

ارز دیجیتال GALA را در چه کیف پولی نگهداری کنیم؟
همان‌گونه که در بالا مشاهده کردید ما گفتیم که این توکن بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می کند و یک توکن ERC-20 است. بسیاری از کیف پول های رایجی که از آن ها استفاده می کنید از جمله بهترین کیف پول هایی برای نگهداری این توکن هستند. در واقع می توان این‌گونه گفت که هر کیف پولی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می کند، می تواند از این توکن نیز پشتیبانی کند. اما از جمله بهترین کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری این رمزارز استفاده کنید را می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیف پول متامسک

تراست والت

سیف پل

بایننس چین والت

و…

با استفاده از کیف پول هایی که در بالا گفته شد، شما می توانید امکان نگهداری این رمز ارز را داشته باشید. همچنین در بالاتر گفتیم که برای خرید و فروش آن هم می توانید به صرافی های مختلفی مراجعه کنید و امکان استفاده از این ارز دیجیتال را داشته باشید.

چه چیزی باعث شده تا گالا گیمز منحصر به فرد شود؟
پروژه های بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که با ایجاد یک بازی برای کسب درآمد به کاربران خود کمک می کنند تا بتوانند در این بازی‌ها مالک حقیقی تمامی ویژگی هایی باشند که در بازی به دست می‌آورند. اما در این حوزه گالا گیمز اولین نیست و بازی‌های بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که هر کدام به شکل بسیار خوبی فعالیت می‌کنند. ولی برخی ترفند ها باعث شده تا گالا گیمز نیز به مسیری گام بردارد که بسیاری از افراد آن را متمایز تر و منحصر به فرد تر از بقیه پلتفرم های گیمینگ در نظر می گیرند. داشتن ویژگی های زیر باعث شده تا این پلتفرم منحصر به فرد دیده شود.

ساخته شده روی بایننس اسمارت چین
بالاتر گفتیم که این بازی روی بلاک چین اتریوم ساخته شده بود اما با توجه به کارمزدهای بسیار زیادی که این بلاک چین دارد، تصمیم گرفته شده تا با استفاده از برنامه غیر متمرکز P.network،این توکن به شبکه بایننس اسمارت چین آورده شود و چنین امکانی به کاربران کمک می کند تا تراکنش های خود را با کارمزد کمتری انجام دهند و این کاهش قابل توجه در هنگام انجام تراکنش ها، قابل مشاهده است.

بازی های متنوع
درست است که تا به حال بازی های زیادی در دسترس کاربران قرار نگرفته، اما این پلتفرم قصد دارد تا بازی های مختلف مبتنی بر بلاک چین را ارائه کند. در بالا به برخی از بازی هایی که در حال توسعه هستند اشاره کردیم و مطمئناً این پلتفرم قصد دارد تا بازی های مختلفی را بر این بستر توسعه دهد.

فروشگاه درون برنامه‌ای
خرید و فروش آیتم هایی که در بازی ها به دست می آورید از ویژگی های مهم بازی های Play to earn است که با استفاده از آن کاربر می تواند تمامی آیتم هایی که درون بازی به دست می آورد را در فروشگاه مورد نظر را بفروشد و از این طریق کسب درآمد داشته باشد. ولی در پروژه گالا گیمز این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند با استفاده از فروشگاه درون برنامه‌ای این کار را انجام دهند. با استفاده از چنین قابلیتی دیگر نیازی به بسترهای دیگری در خارج از بازی وجود ندارد و کاربران می توانند با استفاده از همین بازی تمامی آیتم هایی که در بازی دریافت می‌کنند را خرید و فروش کنند.

جمع بندی
در این مقاله تصمیم گرفتیم تا همه چیز را در مورد پروژه و بازی گالا گیمز معرفی کنیم و همچنین به تمامی موضوعاتی که پیرامون آن بود اشاره کردیم. شما می توانید با استفاده از این مقاله درک درستی از این پروژه داشته باشید و همچنین حال دیگر می دانید که چرا به وجود آمده و چه هدفی دارد. ما همواره سعی می کنیم تا در کریپتوباز اطلاعات دقیق و بسیار خوبی را در مورد این پروژه ها در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید به بهترین شکل با آن ها آشنا شوید. اگر شما هم تجربه بازی یا استفاده کردن از این پلتفرم را دارید می توانید در کامنت ها آن را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم با استفاده از تجربیاتی که به دست آمده جامع‌ترین مقاله را در اختیار کاربران قرار دهیم.

منبع : کریپتوباز

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید