بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار بازی : معرفی بازی موبایلی ماجراجویی Top Troops

معرفی بازی موبایلی ماجراجویی Top Troops

بازی Top Troops

جهان دیجیتال : اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های استراتژیک – ماجراجویی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Top Troops همراه باشید.

معمولا از بازی‌های استراتژی همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین و دوست داشتنی‌ترین بازی‌ها یاد می‌کردند. عناوینی که شاید بسیاری از گیمرها را برای اولین‌بار با دنیای ویدیوگیم آشنا کردند و اگر آن‌ها نبودند، خیلی از گیمرها هرگز به سراغ این بازی‌ها نمی‌رفتند. اواخر دهه ۹۰ میلادی و در حد فاصل‌ سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵؛ دوران طلایی بازی‌های استراتژیک بود. عناوینی که خلاقیت در آن‌ها اولویت بسیار مهمی بود و بازی‌سازها نیز مدام تلاش می‌کردند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای بازی‌های ویدئویی را ارائه کنند. به همین دلیل نسلی جدید از بازی‌های ویدئویی متولد شد که در راس آن؛ عناوین استراتژیک قرار داشتند.

متاسفانه با گذشت زمان و افزایش تعداد بازی‌های استراتژیک روی پلتفرم‌های مختلف، بنظر می‌رسید که دیگر مدیریت عناوین استراتژیک کار بسیار پیچیده‌ای باشد. به همین دلیل بسیاری از بازی‌سازها بیخیال دنیای عناوین استراتژیک شدند. اما این باعث شکست بازی‌های استراتژیک نشد، درواقع یکی از بزرگ‌ترین و دلایل کلیدی که سبب شکست بازی‌های استراتژیک شد، حضور کنسول گیمینگ و افزایش محبوب کننسول‌های خانگی بود. درآمد بسیار خوب، فضای رقابتی بهتر و آسان‌تر بودن ساخت بازی برای کنسول‌ها، دلایل خوبی بودند که باعث شدند تا بسیاری از بازی‌سازها جاه‌طلبی‌شان را کنار بگذارند.
متاسفانه درست از آن‌جایی که نمی‌شد تجربه‌ای خوب از دنیای بازی‌های استراتژیک را روی کنسول‌ها به تصویر کشید، بازی‌سازها مجبور به کنار گذاشتن دنیای بازی‌های استراتژیک شدند. به همین دلیل این سبک از بازی‌ها تقریبا به پایان خودش رسید و پلتفرم موبایل؛ آخرین سنگر دفاعی بازی‌های استراتژیک شده بود. به همین دلیل ما نیز در این مطلب از ویجیاتو قرار است که نگاهی به یکی از جدیدترین بازی‌های استراتژیک موبایلی بیندازیم و ببینیم که بازی‌های نسل جدید این پلتفرم؛ به اندازه پیشکسوت‌هایی چون کلش آف کلنز، دوست داشتنی‌اند، یا نه!
تاکنون بازی‌های استراتژیک بسیاری برای پلتفرم موبایل منتشر شده‌اند که هرکدامشان دوست داشتنی و فوق‌العاده بودند. اما با این‌حال بسیاری از بازی‌های ویدئویی هستند که تلاش می‌کنند تا مسیری به مراتب بهتری را روایت کنند. استودیوی Zynga نیز جزو آن دسته از بازی‌سازهای موفق پلتفرم موبایل است که سابقه بسیار خوبی در ساخت عناوین ویدئویی دارد. Zynga سازنده فرنچایزهای بزرگی مانند Farmville روی موبایل است و عموما به سبب بازی‌های دوست داشتنی که دارد، شناخته می‌شود. این استودیو برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ کارش را شروع کرد و از همان زمان به بعد، بازی‌های جذاب بسیار خوبی را نیز ساخته است.

در این بین نیز خوشبختانه بازی Top Troops یکی از جدیدترین بازی‌های استراتژیک موبایلی است که توسط Zynga ساخته شده. یک بازی استراتژیک با المان‌های شهرسازی و مدیریتی که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده است و امتیاز ۴.۳ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده. به همین دلیل می‌توان از بازی Top Troops به عنوان یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل یاد کرد که عملکرد بسیار خوبی از خودش به جا گذاشته است. همچنین تجربه خوب استودیوی Zynga در ساخت بازی‌های ویدئویی نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که ما را نسبت به آینده این بازی امیدوار کرده‌اند.
Top Troops یک بازی فانتزی استراتژیک است. طبیعتا انتظار می‌رود که داستان این بازی‌ها در دنیایی فانتزی روایت شود. Top Troops داستان سرزمینی اسرارآمیز را روایت می‌کند. سرزمینی که سال‌ها در آرامش و صلح به سر می‌برد؛ اما با باز شدن دروازه تاریکی به این سرزمین؛ نیروهای اهریمنی به دنیای این سرزمین دوست داشتنی حمله کردند. هزاران انسان آواره و به دست این نیروها اسیر شدند و حال شما باید به عنوان معدود افراد باقی مانده، به دنبال راهی برای نجات باشید.

بازی موبایلی ماجراجویی Top Troops
بازی موبایلی ماجراجویی Top Troops

گیم‌پلی این بازی موبایلی به شدت دوست داشتنی است. اگر علاقه‌مند به شهرسازی و عناوینی چون Cities: Skyline و SimCity باشید، این بازی نیز از استودیوی Zynga برایتان بسیار دوست داشتنی خواهد بود. دنیای این بازی مملو است از اتفاقات دوست داشتنی! هدف شما در Top Troops ساخت یک دهکده بزرگ است که توانایی مقاومت در مقابل تهاجم نیروهای دشمن را داشته باشد. این بازی برای تحقق این امر نیز؛ به شما امکانات بسیاری را می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جزئیات در این بازی واقعا بی‌نظیر است. بازی در ۲ فاز اصلی روایت می‌شود. قسمت اول جایی است که شما باید ساختمان‌های مختلف را بسازید، آن‌ها را ارتقا دهید و مدیریت دهکده‌تان را برعهده بگیرید. اما قسمت دوم در جایی خودش را نشان می‌دهد که شما باید با نیروهای حریف رقابت کنید. مسابقات بازی در ۲ حالت PVP و PVE روایت می‌شوند و شما باید با دشمنان مختلفی رقابت کنید. بازی علاوه بر بخش داستانی و کمپین‌های مرتبط با این بخش؛ از بخش چندنفره نیز پشتیبانی می‌کند.
درست همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین؛ در دنیای Top Troops نیز تعامل با سایر پلیرها بسیار حائز اهمیت است. داشتن استراتژی برای پیشرفت در جهان این بازی بسیار مهم است و همچنین شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا تبدیل به گیمری حرفه‌ای شوید. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، احتمالا Top Troops یکی از برترین گزینه‌هایی خواهد بود که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغش بروید و تجربه‌ای جذاب از آن داشته باشید.
گرافیک بازی به شدت زیباست و می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت. استودیوی Zynga به سبب تجربه خوب خودش در ساخت بازی‌های ویدئویی؛ در Top Troops نیز سعی کرده تا دنیایی دوست داشتنی را به تصویر بکشد. موسیقی‌متن و صداگذاری این بازی موبایلی نیز واقعا خوب هستند و همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده است تا این بازی از استودیوی Zynga؛ یک عنوان استراتژیک موفق دیگر باشد که هر گیمری باید به سراغش برود.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Top Troops جدیدترین بازی از استودیوی Zynga است که در سبک عناوین نقش آفرینی – ماجراجویی و حتی استراتژیک روایت می‌شود. یک بازی با کیفیت و خوش‌ساخت که قطعا می‌تواند موبایل گیمرها را تا مدت‌ها سرگرم کند.

منبع : ویجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید