بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و نرم افزار و نرم افزار کامپیوتر : قابلیت جدید و کاربردی نسخه‌ی آزمایشی جدید Paint

قابلیت جدید و کاربردی نسخه‌ی آزمایشی جدید Paint

نسخه آزمایشی Microsoft Paint

اخبار نرم افزار / حذف پس‌زمینه تصاویر در نسخه آزمایشی Microsoft Paint امکان‌پذیر شد
نسخه‌ی آزمایشی جدید Paint، قابلیت حذف پس‌زمینه را به این نرم‌افزار اضافه می‌کند. حذف پس‌زمینه با یک کلیک انجام می‌شود.
مایکروسافت در حال آزمودن ابزار جدیدی در نرم‌افزار Paint است که حذف پس‌زمینه‌ی عکس‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت جدید در دسترس کاربران اینسایدر کانال‌های Canary و Dev (نسخه‌ی ۱۱٫۲۳۰۶٫۳۰٫۰) قرار گرفته است و حذف پس‌زمینه را با یک کلیک ممکن می‌کند.

بر اساس بیانیه‌ی مایکروسافت، گزینه‌ی حذف پس‌زمینه در سمت چپ نوار ابزار Paint قرار دارد. پس از باز کردن عکس در Paint و کلیک روی گزینه‌ی موردبحث، این نرم‌افزار سوژه‌ی اصلی تصویر را تشخیص می‌دهد و پس‌زمینه را حذف می‌کند. کاربر می‌تواند به‌صورت دستی بخشی از پس‌زمینه را انتخاب و حذف کند.

نحوه کار با ابزار حذف پس زمینه Paint ویندوز ۱۱
اضافه‌کردن قابلیت حذف پس‌زمینه به Paint، این نرم‌افزار را کاربردی‌تر می‌کند. Paint برای کارهای ساده‌ای مثل کراپ، تغییر ابعاد و چرخاندن عکس کاربرد دارد و حذف پس‌زمینه قطعاً مورداستقبال قرار می‌گیرد.
قابلیت حذف پس‌زمینه افزون‌بر فتوشاپ در نرم‌افزارهای دیگری مثل Canva نیز ارائه می‌شود؛ اما در Canva برای دسترسی به این قابلیت باید نسخه‌ی اشتراکی را خریداری کنید. همچنین برای استفاده از قابلیت حذف پس‌زمینه‌ی ادوبی اکسپرس باید حساب کاربری بسازید.

برخی از شایعه‌ها می‌گویند مایکروسافت قصد دارد ابزار تبدیل متن به عکس را نیز به Paint اضافه کند. مشخص نیست که تغییرات جدید چه زمانی به‌صورت گسترده اعمال خواهند شد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید