بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و ابزار دیجیتال دیگر و اخبار ویژه : عروسی داماد با عینک ویژن پرو اپل!

عروسی داماد با عینک ویژن پرو اپل!

عروسی داماد با عینک ویژن پرو اپل

جهان دیجیتال ( wdigi.ir)  عینک «ویژن پرو» اپل بر چهره یک داماد در روز عروسی‌اش!
یک کارمند حوزه فناوری در طول عکسبرداری روز عروسی‌اش هدست ویژن پرو تازه عرضه شده شرکت اپل را بر چشم داشت که توجه‌ها را برانگیخته است.

به گزارش ایسنا، یک کارمند حوزه فناوری در طول عکاسی روز عروسی خود از هدست ویژن پرو اپل استفاده کرد که این باعث ناراحتی همسرش شد.

تصاویر جیکوب رایت (Jacob Wright)، مهندس نرم‌افزار که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را بر چشم دارد،در حالی که همسرش نگاهی ناراحت به او دارد، به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. به نقل از اینسایدر، رایت، مهندس یک استارت‌آپ هوش مصنوعی است که در مراسم عروسی خود از هدست جدید اپل استفاده کرد.

رایت به خبرگزاری علم و فناوری فیوچریزم گفته است که این عادت بد را دارد که ویژن پرو را همه جا با خود حمل کند.

کامبری رایت (Cambree Wright)، همسر او نیز در این مورد می‌گوید که این هدست را «کمی ترسناک» و «کمی عجیب و غریب» می‌داند و علیرغم درخواست‌های متعدد شوهرش، سعی کرده هدست را از عکس‌های عروسی دور نگه دارد.

با این حال، او افزود که از تصمیم همسرش برای استفاده از ویژن پرو عصبانی نیست، علیرغم اینکه در یکی از تصاویر گرفته شده توسط عکاس ناراحت به نظر می‌رسد.

عینک ویژن پرو اپل تنها کمتر از یک ماه است که در جهان عرضه شده، اما در همین مدت کوتاه کاربرانی در حال استفاده از این هدست در مکان‌های عمومی و گاهی غیر عادی دیده شده‌اند.

دست کم از دو نفر در حال استفاده از هدست هنگام رانندگی فیلم گرفته شده است، در حالی که به نظر می‌رسد یک نفر دیگر آن را هنگام عبور از خیابان روی صورت داشته است.

کاربران همچنین با این هدست در مکان‌های عمومی دیگر از جمله ورزشگاه و مترو دیده شده‌اند.

اپل ویژن پرو که اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شد، دستگاهی شیک و آینده‌نگرانه است که به کاربران اجازه می‌دهد با محتوای دیجیتالی که روی دنیای واقعی دیده می‌شود، تعامل داشته باشند. این سیستم عامل روی visionOS اجرا می‌شود که یک سیستم عامل جدید برای تجربه‌های همه‌جانبه است. همچنین با قیمت زیاد ۳۵۰۰ دلار عرضه می‌شود که آن را به یک محصول خاص برای کاربران اولیه فناوری‌های جدید و علاقه‌مندان تبدیل می‌کند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید