بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : شایعات جدید درباره آیفون 16

شایعات جدید درباره آیفون 16

آیفون ۱۵ پرو مکس

جهان دیجیتال / هنوز حرف از معرفی آیفون ۱۵ است که شایعاتی هم درباره آیفون ۱۶ به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که آیفون ۱۶ احتمالا دارای دکمه‌های مجازی بیشتر باشد.

به نقل از گیزموچاینا، شایعاتی درباره برخی از ویژگی‌های جالب آیفون ۱۶ به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که سری آیفون ۱۶ به جای دکمه‌های فیزیکی از دکمه‌های حالت جامد مجازی استفاده خواهد شد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلا ویژگی مشابهی را برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو پیش‌بینی کرده بود.

در ابتدا، انتظار می‌رفت که مدل های آیفون ۱۵ پرو از دو موتور تاپتیک برای شبیه‌سازی فشار دادن دکمه‌ها در غیاب دکمه فیزیکی استفاده کنند، اما تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، بعدا این پیش بینی را تغییر داد و گفت که بهتر است در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از دکمه‌های فیزیکی استفاده شود. با این حال، بررسی مداوم دکمه‌های مجازی توسط اپل نشان می‌دهد که ممکن است در سری آیفون ۱۶ از آن‌ها استفاده شود.

همچنین شایعه شده که اپل در نظر دارد نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش را برای مدل‌های استاندارد آیفون خود ارتقا دهد. آیفون ۱۶ آینده ممکن است دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشد. چنین ارتقایی یک جهش قابل توجه برای مدل‌های استاندارد خواهد بود که تصاویری روان‌تر و عملکرد کلی بهتر نمایشگر را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، سری آیفون ۱۶ پرو ممکن است شاهد ارتقاء دوربین باشند. گمانه‌زنی‌ها از سنسور دوربین اصلی فوق‌العاده بزرگ ۴۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ ۵X می‌گوید. انتظار می‌رود جزیره داینامیک و طراحی کلی دستگاه بدون تغییر باقی بماند. همچنین ممکن است سری‌های آینده دارای Wi-Fi ۷ باشند.

منبع: همشهری آنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید