بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و سخت افزار و موبایل : شارژ ایرپاد و اپل واچ با پورت USB-C آیفون 15

شارژ ایرپاد و اپل واچ با پورت USB-C آیفون 15

پورت USB-C آیفون 15

اخبار موبایل / اپل از سری آیفون 15 رونمایی کرد و بالاخره پورت USB-C وارد دنیای آیفون‌ها شد. یکی از ویژگی‌های این پورت، امکان شارژ مستقیم ایرپاد یا اپل واچ از طریق گوشی‌های جدید اپل است.
استفاده از پورت USB-C به‌جای لایتنینگ می‌تواند مزایای زیادی برای افراد به‌دنبال داشته باشد؛ بااین‌حال، دیگر نمی‌توانید از لوازم جانبی مجهز به رابط لایتنینگ استفاده کنید. البته اپل برای چنین افرادی یک دانگل USB-C به لایتنینگ تولید کرده است که 29 دلار قیمت دارد!
شما می‌توانید با آیفون 15 و سایر اعضای این خانواده، ساعت هوشمند و ایرپاد اپل را شارژ کنید. برای این کار نیاز به کابل USB-C به USB-C مناسب دارید. اپل از کیس شارژ جدید ایرپاد پرو با پورت USB-C رونمایی کرد و فقط می‌توانید این نسخه را با آیفون ۱۵ شارژ کنید.

این ویژگی برای زمانی به کار می‌آید که اپل واچ یا ایرپاد شما شارژ بسیار کمی دارد و بخواهید تا زمان رسیدن به پریز برق، از طریق پورت USB-C آیفون 15 آن‌ها را تا حدی شارژ کنید.

با افزودن پورت USB-C به آیفون‌ها، حالا می‌توان با یک کابل تمام محصولات اپل را شارژ کرد و همچنین از لوازم جانبی مشترک استفاده نمود. در مدل‌های پرو از USB 3 استفاده شده است که حداکثر سرعت انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه دارد. این درحالی است که برای مدل‌های استاندارد از USB 2 استفاده شده که سرعتش با پورت لایتنینگ تفاوتی ندارد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید