بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و معرفی سایت : سایت پاک کردن واترمارک Aiseesoft Free Watermark Remover Online

سایت پاک کردن واترمارک Aiseesoft Free Watermark Remover Online

Aiseesoft Free Watermark Remover Online

معرفی سایت کاربردی / اگر خیلی از ادیت عکس یا حذف واترمارک‌ها در تصاویر سر در نمی‌آورید، وب‌سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online یک ابزار بسیار خوب در این زمینه به شمار می‌رود. برای شروع کار لازم است تا عکس مد نظر خود را درون سایت آپلود کرده یا آن را بکشید تا در سایت ظاهر شود.

پس از آن، Aiseesoft Free Watermark Remover Online شما را راهنمایی خواهد کرد تا نحوه‌ی استفاده از قابلیت‌های مختلف سایت را بهتر بشناسید. این قابلیت برای افرادی که تجربه‌ی کار با نرم‌افزارهای ادیت عکس را ندارند، بسیار خوب و کاربردی است. بعد از اینکه قابلیت‌های مختلف هر ابزار یا یادگرفتید، می‌توانید متناسب با کار مد نظر خود، امر ویرایش را شروع کنید. همانند اکثر سایت‌ها، سایت حذف لوگو از روی عکس Aiseesoft هم این امکان را می‌دهد تا قلم‌های مختلفی را متناسب با اندازه‌ی اجسام ناخواسته انتخاب کرده و قسمت‌هایی که قرار است حذف شوند را سریع‌تر مشخص کنید.

بعد از شناسایی اجسام ناخواسته و علامت‌گذاری آن‌ها، گزینه‌ی Crop را انتخاب کرده و تصویر نهایی را دانلود کنید. یکی از قابلیت‌های بسیار مثبت این سایت رایگان بودن قابلیت‌های آن است که شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه تصاویر دلخواه خود را ادیت کرده و سپس آن‌ها را دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنیم که وب‌سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online را از دست ندهید.

برای ورود به سرویس آنلاین سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online از آدرس زیر استفاده کنید :

Aiseesoft Free Watermark Remover Online

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید