بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و اخبار جدید و تلویزیون : رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های هوشمند 4K سری X

رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های هوشمند 4K سری X

تلویزیون‌های سری X شیائومی

اخبار تلویزیون / درحالی‌که بسیاری از کاربران شیائومی را با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند، این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات دیگر مانند تلویزیون یا ترازوی هوشمند را نیز روانه بازار می‌کند. اکنون غول چینی تلویزیون‌های هوشمند سری X خود را معرفی کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.
شیائومی 10.5 درصد از بازار تلویزیون‌های هوشمند هند را در اختیار دارد و به همین دلیل تلویون های سری xخود را در بازار این کشور عرضه کرده است. براساس بازخورد و نظر کاربران، شیائومی تصمیم گرفته تا پس از چهار سال مدل 65 اینچی را نیز به سری X ارائه کند؛ بنابراین این دستگاه در مدل‌های 43، 50، 55 و 65 اینچی ارائه شده است.

تلویزیون‌های سری X شیائومی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارای ویژگی‌های جدیدی هستند؛ ازجمله یک رابط کاربری جدید برای محتوا که توسط گوگل توسعه یافته است، فناوری Dolby Vision و Vivid Picture Engine، اسپیکر 30 واتی با صدای Dolby و طراحی بدون حاشیه که تجربه‌ای تمام‌صفحه با نسبت تصویر 98 درصدی را ارائه می‌کند.

با وجود فناوری‌های Dolby Vision و HDR10 از نظر کیفیت، این دستگاه‌ها رنگ‌ها را واقعی‌تر نشان می‌دهند و روشنایی و طیف رنگ‌هایی که روی نمایشگر نشان می‌دهند، بهبود پیدا کرده است. علاوه‌براین، شیائومی از فناوری خاصی به نام Reality Flow در تلویزیون‌ها استفاده کرده‌ که باعث می‌شود تصاویر متحرک تار نشوند (حتی زمانی که به‌سرعت درحال حرکت هستند).

ازجمله دیگر ویژگی‌های جدیدترین تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی می‌توان به پشتیبانی از دستیار گوگل، Chromecast داخلی و Miracast، ارتباط با کنسول‌های بازی، 3 پورت HDMI v2.1، دو پورت USB، یک پورت برای کابل صوتی/تصویری و هدفون و تراشه 64 بیتی Quad Core A55 اشاره کرد.

قیمت تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی

نسخه 65 اینچی تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی از 14 مردادماه برای خرید در دسترس خواهند بود. قیمت این دستگاه‌ها در بازار هند به شرح جدول زیر است:

دستگاه قیمت
نسخه 43 اینچی 28.999 روپیه هند
نسخه 50 اینچی 34.999 روپیه هند
نسخه 55 اینچی 39.999 روپیه هند
نسخه 60 اینچی 61.999 روپیه هند

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید