بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و سخت افزار و موبایل : رونمایی از گوشی هوشمند ردمی نوت 13 شیائومی

رونمایی از گوشی هوشمند ردمی نوت 13 شیائومی

اخبار موبایل / شیائومی در ردمی نوت 13 پرو پلاس از دوربین 200 مگاپیکسلی و تراشه 4 نانومتری استفاده خواهد کرد.
ردمی چند روز پیش با انتشار تیزرهایی، از معرفی ردمی نوت 13 پرو پلاس در ماه جاری میلادی خبر داد. حالا این شرکت با انتشار اولین تصویر رسمی از سری ردمی نوت 13، از معرفی این محصولات در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریورماه) خبر داده است.
این رویداد ساعت 19:00 به وقت محلی در پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و انتظار داریم در آن با سه گوشی هوشمند شامل ردمی نوت 13 5G، نوت 13 پرو و نوت 13 پرو پلاس روبه‌رو شویم.
در پوستری که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، دو گوشی ردمی نوت 13 پرو و نوت 13 پرو پلاس به چشم می‌خورند که نسخه بالاتر، از نمایشگر خمیده و پنل پشتی بافت‌دار بهره می‌برد.
یکی دیگر از تفاوت‌ها میان این محصولات، مربوط به بدنه چند رنگ ردمی 13 نوت پرو پلاس می‌شود که در بخش مربوط به ماژول دوربین دیده می‌شود. درحالی‌که مدل پرو از یک ماژول دوربین عادی بهره می‌برد، مدل پرو پلاس دارای ماژول یکپارچه با بدنه است که در کنار آن برخی ویژگی‌های دوربین به چشم می‌خورند. علاوه‌براین، چیدمان دوربین سوم هم متفاوت است.

شیائومی در گذشته برخی از مشخصات ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را اعلام کرده بود. قدرت این گوشی هوشمند را تراشه 4 نانومتری دایمنسیتی 7200 اولترا تأمین خواهد کرد که از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند.
گوشی آینده ردمی همچنین به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 مجهز می‌شود؛ همان سنسوری که در ردمی نوت 12 پرو پلاس هم قرار دارد. بااین‌حال به لطف تراشه جدیدتر و پیشرفته‌تر، این سنسور عملکرد بهتری در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از خودش نشان می‌دهد.

براساس شایعات قبلی، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شود و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد داشت. البته درحالت کلی باید تمام گوشی‌های سری ردمی نوت 13 نمایشگر امولد داشته باشند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید