بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : در باره گوشی ارزان گلکسی A۰۵ سامسونگ

در باره گوشی ارزان گلکسی A۰۵ سامسونگ

گوشی گلکسی A۰۵ سامسونگ

اخبار موبایل / تصاویر گوشی اقتصادی و ارزان قیمت گلکسی A۰۵ سامسونگ منتشر شد. گلکسی‌ای ۰۵، موبایلی با مشخصات فنی رده ابتدایی است که به‌زودی عرضه می‌شود.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی در بازار دارد که همگی جزو پرفروش‌ترین محصولات هم رده خود نیز هستند. اما حالا این شرکت خودش را آماده رونمایی از یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی دیگر می‌کند. ماه گذشته شایعاتی در خصوص گوشی گلکسی‌ای ۰۵ شنیده می‌شد. حالا نوبت به انتشار اولین تصاویر گلکسی A۰۵ سامسونگ رسیده است. ظاهرا این دستگاه موفق به کسب مجوز‌های لازم از آژانس بین‌المللی ارتباطات برزیل شده و به‌لطف آن تصاویرش هم فاش شده است.

این گوشی از یک قاب براق مشکی رنگ پشتی بهره می‌برد و در جلوی آن نمایشگری از نوع Infinity-U حضور دارد.

انتظار می‌رود این دیوایس از چیپست اقتصادی Helio G۸۵ مدیاتک قدرت بگیرد و ارتباطات آن به شبکه ۴G محدود شود؛ بنابراین نباید انتظار عملکرد خیلی قوی از آن داشته باشید. ظرفیت باتری احتمالی این گوشی هم مشابه نسل قبلی خود، ۵، ۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. البته به‌لطف چیپست پیشرفته‌تر، می‌توانیم انتظار مدیریت بهتر انرژی را از سوی آن داشته باشیم.

با توجه به اینکه گوشی گلکسی‌ای ۰۵ سامسونگ موفق به اخذ گواهینامه‌های متعددی در سراسر جهان شده، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد رونمایی رسمی غول کره‌ای از آن باشیم. بعید است این محصول قیمتی فراتر از ۱۵۰ دلار داشته باشد.

سامسونگ، گوشی Galaxy A۰۵ را برای کاربرانی عرضه خواهد کرد که به یک گوشی هوشمند رده ابتدایی فقط برای برقراری ارتباط با دوستانشان احتیاج دارند. البته فرقی نمی‌کند تلفن هوشمند شما چه قدرتی داشته باشد، راهکار‌هایی برای افزایش سرعت گوشی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود عملکردش استفاده کنید.

منبع:خبرآنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید