بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار هوش مصنوعی و دوربین : اولین دوربین مجهز به هوش مصنوعی GPT

اولین دوربین مجهز به هوش مصنوعی GPT

دوربین Camera Genie S

پایگاه خبری تحلیلی جهان دیجیتال : Camera Genie S از شرکت Psync اولین دور‌بین امنیتی داخلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز به GPT است که به‌زودی وارد بازار می‌شود. دوربین Genie S در طول نظارت خود، از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی و ثبت لحظات مهم استفاده می‌کند.
براساس گزارش‌های موجود، Genie S یک دور‌بین داخلی بسیار هوشمند است که طبق ادعای سازنده آن، هوشمندترین دوربینی محسوب می‌شود که تاکنون معرفی شده است. همچنین این دور‌بین از هوش مصنوعی چندوجهی و وضوح 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند تا قابلیت‌های سطح بعدی را در دسترس کاربران قرار دهد.

Camera Genie S به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک دوربین امنیتی با زاویه عمودی 5 مگاپیکسلی 2K باشد. این دستگاه شبیه به یک پروژکتور کوچک است و از مدل زبان بزرگ GPT برای ارائه تجربه ضبط هوشمند در خانه استفاده می‌کند. از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی آن می‌توان به امکان ساخت یک پایگاه داده برداری تصویر به متن و ارائه خلاصه‌ای کامل برای کاربر از اتفاق داخل خانه اشاره کرد.

دوربین Camera Genie S
دوربین Camera Genie S

نکته قابل توجه دیگر اینکه این دوربین به اسنپدراگون 8 نسل 3 با عملکرد جدید هوش مصنوعی‌اش مجهز شده است. دید رنگی در شب دیگر قابلیت دور‌بین به حساب می‌آید و طبق ادعای Psync، کاربر در هنگام استفاده از برنامه موبایل آن، احساس خواهد کرد که کاملاً در خانه حضور دارد.

قیمت دوربین Genie S

Psync Camera Genie S در گزینه‌های 32 یا 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت مدل 32 گیگابایتی آن از 34.99 دلار شروع می‌شود و مدل با حافظه بالاتر 39.99 دلار قیمت دارد. همچنین این دوربین به‌طور انحصاری از وب‌سایت Psync Labs قابل خرید است و ویژگی‌های هوش مصنوعی اضافی آن با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه 0.99 دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید