بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : امکانات خاص آیفون ۱۵ پرو با تراشه جدید

امکانات خاص آیفون ۱۵ پرو با تراشه جدید

امکانات آیفون ۱۵ پرو

اخبار موبایل / تمامی مدل‌های آیفون ۱۵ می‌توانند دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشند.
اولین رویداد بزرگ سال کمپانی کوپرتینویی اپل برگزار شد، اما بسیاری از طرفداران اپل از همین حالا مشتاقانه منتظر سپتامبر و ظهور سری آیفون ۱۵ هستند.

دومی قرار است تعدادی ارتقاء قابل توجه را در مدل‌های آیفون وانیلی ارائه کند که می‌تواند آن‌ها را با همتایان حرفه‌ای برتر خود، به‌ویژه در بخش دوربین، قابل رقابت کند. طبق گزارش جدیدی که در ابتدا توسط آی‌تی هوم ارائه شد و متعاقبا توسط اپل اینسایدر پوشش داده شد، سونی (یک تامین کننده برجسته دوربین اپل) با «ظرفیت تولید ناکافی» دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از دلایل اصلی ذکر شده، افزایش تقاضا برای فیلم‌های فیلتر رنگی مرتبط با انتقال آیفون ۱۵ پایه و آیفون ۱۵ پلاس به ماژول‌های دوربین بالاتر است. در واقع، آی‌تی هوم ادعا می‌کند که نسل جدید آیفون‌های اپل همگی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

طراحی بریدگی دینامیک آیلند و سیستم دوربین پیشرفته‌تر موجود در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، برخی از اصلی‌ترین نکات فروش بودند که کاربران اپل را تشویق کردند تا در سال ۲۰۲۲ برای خرید ترغیب شوند. امسال، هر دوی این امتیازات برای کابران غیرحرفه‌ای در دسترس هستند.

این موضوع به طور طبیعی این سوال را ایجاد می‌کند که چگونه اپل سطح کافی از تمایز بین آیفون‌های وانیلی و آیفون‌های پرو را حفظ می‌کند. به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.

از نظر بصری، آیفون‌های رده بالای اپل ممکن است به طراحی لبه گرد جدید نیز مجهز شوند که ظاهرا از جدیدترین مک‌بوک‌های اپل الهام گرفته است. علاوه بر این، آیفون پرو و پرو مکس امسال می‌توانند قاب فولادی ضد زنگ را به نفع یک تیتانیومی بادوام‌تر کنار بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید