بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و موبایل : استقبال گستره و تعویق تاریخ تحویل آیفون 15 پرو مکس

استقبال گستره و تعویق تاریخ تحویل آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس

اخبار موبایل / تقاضای بالا برای آیفون 15 پرو مکس، تاریخ تحویل این گوشی را به تعویق انداخت
مینگ-چی کو، تحلیل‌گر معروف می‌گوید آیفون 15 پرو مکس در بازه زمانی مشابه، با استقبال بهتر از آیفون 14 پرو مکس روبه‌رو شده است.
اپل هفته گذشته از سری آیفون 15 پرده برداشت و حالا «مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر معروف مسائل این شرکت، در یادداشتی اعلام کرده است که استقبال از آیفون ۱۵ پرو مکس بسیار خوب و در‌واقع در بازه زمانی مشابه، بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس بوده. عرضه این دستگاه حالا در سفارش‌های جدید با تأخیری طولانی همراه شده است.
مینگ-چی کو در پستی در وب‌سایت Medium گفت تقاضا برای آیفون 15 پرو مکس در بازه زمانی مشابه فراتر از تقاضا برای آیفون 14 پرو مکس بوده است. بااین‌حال، آیفون 15 پرو فروش چندان خوبی نداشته و ضعیف‌تر از آیفون 14 پرو مکس عمل کرده است. به‌نظر می‌رسد که مشتریان امسال مدل پرو مکس را ترجیح می‌دهند.

آیفون 15 پرو مکس مدل محبوب امسال است
آیفون 15 پرو مکس امسال به‌صورت انحصاری از یک لنز تله‌فوتوی جدید با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری بهره می‌برد؛ درحالی‌که آیفون 15 پرو زوم حداکثر 3 برابری دارد. قیمت مدل پرو مکس در آمریکا از 1199 دلار شروع می‌شود و برخلاف سایر مدل‌ها، در پیکربندی پایه از 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

کو در این یادداشت دوباره تأکید کرده که آیفون 15 پرو مکس کمی دیرتر از دیگر اعضای خانواده‌اش وارد فاز تولید انبوه شده و همین مسئله بر تأخیر در تاریخ عرضه این مدل دامن زده است. درحال‌حاضر برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مکس در آمریکا تا ماه نوامبر (آبان-آذر) در دسترس علاقه‌مندان قرار نخواهد گرفت.

این تحلیل‌گر همچنین می‌گوید چالش‌های تولید مدل پرو مکس ادامه دارد و جدی‌تر از دیگر مدل‌های خانواده جدید گوشی‌های پرچمدار اپل است.

مینگ-چی کو می‌گوید تقاضا برای آیفون 15 و 15 پلاس با در نظر گرفتن بازه زمانی مشابه، تقریباً به‌اندازه تقاضای سال گذشته برای آیفون 14 و 14 پلاس بوده است. هر چهار مدل این خانواده رسماً جمعه همین هفته به دست اولین خریداران خود می‌رسند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید