بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و اخبار جدید و اخبار ویژه و سخت افزار و موبایل : گوشی پیکسل A ۷ گوگل رقیب سرسخت آیفون

گوشی پیکسل A ۷ گوگل رقیب سرسخت آیفون

گوشی پیکسل A ۷ گوگل

فناوری موبایل / پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
گوشی‌های هوشمند سری پیکسل A ۷ گوگل در رقابت با آیفون‌های اپل قرار گرفته‌اند و می‌توانند خدمات و خواسته‌های مخاطبین را برآورده کنند.
ممکن است برای بسیار از افراد حمل گوشی چند میلیونی کار بسیار سختی باشد و مانند قرار دادن شیشه در جیب شلوار باشد. این دقیقا موقعیتی است که گوشی‌های آیفون شما را در آن قرار می‌دهند. اگرچه داشتن آیفون جالب است و خدمات بسیاری در خصوص کیفیت، میزان حافظه و … را برای کاربران خود ارائه می‌کند، اما گوگل با گوشی‌های سری پیکسل خود توانسته است خود را در رقابت با آیفون‌های اپل قرار دهد. در ادامه به بررسی و مقایسه برخی ویژگی‌های پرچمداران این دو برند خواهیم پرداخت.

پیکسل سری A ۷، با طراحی و ظاهری که دارد توانسته‌است مشکل حمل کردن تلفن همراه را حل کند. این احتمال وجود دارد که بسیاری از کاربران آیفون، بالاخص دارندگان سری‌های بالاتر، با قرار دادن و حمل آن‌ها در جیب جلویی خود مشکل داشته باشند و این موضوعی است که گوگل در خصوص گوشی پیکسل A ۷ به آن دقت داشته و با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED کار را برای افراد آسان‌تر کرده است.

بسیاری از دارندگان آیفون با موضوع باتری و مدت زمان نگه‌داری شارژ آن دچار مشکل هستند و این موضوع سال‌هاست که گریبان آیفون داران را گرفته‌است. اما پیکسل A ۷ دارای باتری بسیار پرقدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و به دلیل قابلیت شارژ سریع، با یک بار شارژ کردن، شما می‌توانید از گوشی خود برای مدت طولانی استفاده کنید.

از دیگر مزیت‌های پیکسل A ۷ اتصال سریع به سیستم‌های ویندوزی است و این امتیازی است که کاربران آیفون از آن محروم هستند. در صورتی که دارندگان A ۷ حتی به راحتی می‌توانند به پیام‌های خود از طریق رایانه‌های ویندوزی پاسخ دهند.

پیکسل در این سری گوشی هوشمند خود حتی در زمینه عکاسی و فیلم برداری هم کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و با دو دوربین عقربه‌ای، یکی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و دیگری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، یکی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند را ارائه کرده‌است. علاوه بر این دو دوربین با همکاری یکدیگر، عکس‌برداری بسیار دقیقی ارائه می‌دهند و تصاویر شما را واقعی‌تر جلوه می‌دهند.

اما پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.

منبع: خبر آنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید