بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و سخت افزار و موبایل : گوشی تاشوی جدید سامسونگ با دو نمایشگر

گوشی تاشوی جدید سامسونگ با دو نمایشگر

گوشی جدید تاشوی سامسونگ

اخبار فناوری / گوشی جدید سامسونگ با دو نمایشگر که مثل کتاب باز و بسته می‌شود.
کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.
به گزارش ثریا طبق آخرین گزارش ها، سامسونگ گلکسی Z Fold ۵ در اواخر جولای عرضه می‌شود و تاکنون جزئیاتی زیادی از این پرچمدار تاشو سامسونگ به بیرون درز کرده‌است.

این گوشی تاشو به سبک کتاب با دو نمایشگر با قابلیت ۱۲۰ هرتز، دوربین سه گانه در پشت، بهترین چیپست ممکن در داخل و ضد آب IPX ۸ خواهد بود.

بزرگترین شکایت در مورد گلکسی زد فولد، شکافی است که هنگام بستن گوشی باقی می‌ماند. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ بالاخره آماده است تا این مشکل را با طراحی لولای جدیدی که به صورت صاف بسته می‌شود، برطرف کند. طراحی جدید بدون شکاف در این مرحله کم و بیش تایید شده است.

گوشی جدید تاشوی سامسونگ

کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.

Z Fold ۵ در حالت تاشو دارای ابعاد ۱۵۴.۹ در ۱۲۹.۹ در ۶.۱ میلی‌متر و در حالت تاشو ۱۵۴.۹ در ۶۷.۱ در ۱۳.۴ میلی‌متر خواهد بود. گفته می‌شود دستگاه آینده ۲۵۴ گرم وزن دارد که ۹ گرم کمتر از Z Fold ۴ است.

گزارش‌های متعدد صفحه نمایش خارجی را مورب ۶.۲ اینچی مانند Galaxy Z Fold ۴ نشان می‌دهند. باید دید که آیا همان نسبت تصویر بلند و باریک را خواهد داشت یا خیر. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات صفحه نمایش داخلی وجود ندارد، اما دلیل خوبی وجود دارد که باور کنیم این صفحه نمایش ۷.۶ اینچی به عنوان پنل فعلی خواهد بود.

صفحه نمایش داخلی گلکسی Z Fold ۵ از ورودی S Pen پشتیبانی می‌کند، اما این گوشی یک اسلات داخلی برای قلم ندارد. تطبیق آن نیاز به یک طراحی مجدد دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، S ۲۲ Ultra دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که Galaxy Z Fold ۴ از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.

سامسونگ به احتمال زیاد از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN ۳ Galaxy Z Fold ۴ به عنوان دوربین اصلی Galaxy Z Fold ۵ استفاده خواهد کرد.

این موضوع فضایی را برای حدس و گمان باقی می‌گذارد که آیا سامسونگ در دو دوربین سلفی، دوربین فوق عریض و زوم ۳ برابری بهبود یافته را عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبر آنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید