بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و ابزار دیجیتال دیگر و اخبار فناوری : پاوربانک جیبی 10هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاوربانک جیبی 10هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاوربانک شیائومی جدید

ابزار دیجیتال/ این پاوربانک با قیمت 129 یوان (18 دلار) گزینه‌ای ایده‌آل برای تأمین نیازهای روزانه است.

این پاوربانک با کابل داخلی خود، نیاز به حمل کابل اضافی را از بین می‌برد و کار را برای کاربران دستگاه‌های رایج اندرویدی راحت می‌کند. چنین دستگاهی امکان شارژ بدون دردسر را در حال حرکت فراهم می‌کند.

طبق مشخصات رسمی، پاوربانک جیبی 10000 میلی آمپری شیائومی می‌تواند چندین بار دستگاه‌های مختلف را شارژ کند. این گوشی می‌تواند شیائومی 13 را 1.7 بار، ردمی K60 پرو را 1.4 بار، آیفون 14 را 2 بار و کنسول نینتندو سوئیچ را 1.1 بار شارژ کند. ظرفیت این باتری برای استفاده معمولی از گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌ها در یک روز کامل کافی است.
لازم به ذکر است که این پاوربانک از شارژ حداکثر 20 واتی برای آیفون پشتیبانی می‌کند. اما با توجه به پورت لایتنینگ مورداستفاده در آیفون‌ها، برای اتصال پاوربانک به کابل دیتا C به L نیاز است.
این پاوربانک دارای کابل برق Type-C، رابط Type-C و پورت USB-A است که همگی از حداکثر توان خروجی 22.5 وات برای یک پورت پشتیبانی می‌کنند. این امر امکان شارژ همزمان حداکثر سه دستگاه را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، پاوربانک جیبی شیائومی یک حالت تخلیه با جریان کم را ارائه می‌دهد که با دوبار کلیک‌کردن روی دکمه بررسی پاور فعال می‌شود. این حالت برای احیای دستگاه‌های کوچک با ظرفیت باتری پایین بسیار مفید است.

از نظر ایمنی، پاوربانک جیبی 10000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی دارای ویژگی‌های حفاظتی متعددی از جمله حفاظت در برابر اتصال کوتاه، ولتاژ اضافی، جریان، شارژ و تخلیه بیش‌از‌حد است.

به‌طور کلی، پاوربانک جدید شیائومی با کابل داخلی، قابلیت‌های شارژ همه‌کاره و تمرکز بر ایمنی، تجربه شارژ کارآمدی را ارائه می‌دهد. این محصول با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، برای کاربرانی که به‌دنبال شارژری قابل‌اعتماد هستند، مناسب است.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید