بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > ابزار دیجیتال دیگر و اخبار جدید و اخبار فناوری : معرفی Watch۶ Classic ساعت زیبای سامسونگ با باتری قوی

معرفی Watch۶ Classic ساعت زیبای سامسونگ با باتری قوی

ساعت هوشمند Watch ۶ Classic سامسونگ

ابزار دیجیتال / Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
به گزارش ثریا شایعه شده است که سامسونگ رویداد Unpacked تابستانی خود را در اواخر جولای برگزار می‌کند، جایی که به طور سنتی شاهد جدیدترین پوشیدنی‌های گلکسی، در میان سایر محصولات پرچمدار هستیم.
شایعات قبلاً حاکی از آن بود که در ساعت هوشمند سامسونگ شاهد بازگشت قاب چرخان خواهیم بود و آخرین رندر‌های فاش شده نشان می‌دهد که این واقعاً اتفاق می‌افتد. Samsung Galaxy Watch ۶ Classic یک محصول درجه یک خواهد بود و طراحی مینیمال با بدنه فلزی و دو کلید در سمت راست خواهد داشت.

طراحی Watch ۶ Classic تقریباً شبیه به Watch ۴ Classic است.

به گفته منبع، به نقل از گزارش‌های قبلی، Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است. رندر‌ها همچنین نشان می‌دهند که سامسونگ از شارژ بی‌سیم کلاسیک استفاده می‌کند.

منبع: خبر آنلاین

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید