بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و ابزار دیجیتال دیگر و اخبار فناوری : معرفی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸

معرفی ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸

معرفی ابزار دیجیتال / ساعت هوشمند Apple watch Series 8 جدیدترین ابزار پوشیدنی کمپانی آمریکایی است که همراه با گوشی های سری 14 آیفون معرفی شد. اگر برای خرید اپل واچ سری ۸ مردد هستید با ما همراه باشید. بررسی مشخصات و قیمت اپل واچ سری ۸ به شما در گرفتن تصمیم کمک خواهد کرد.

طراحی
مدل ۴۵ میلی‌متری دارای ابعاد ۴۵ * ۳۸ * ۱۰٫۷ و مدل ۴۱ میلی‌متری آن دارای ابعاد ۴۱ * ۳۵ * ۱۰٫۷ میلی‌متر است. وزن مدل اول و دوم هم به ترتیب ۳۸٫۸ و ۳۲ گرم می‌باشد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش مدل ۴۵ میلی‌متری ۱٫۹ و صفحه نمایش مدل ۴۰ میلی‌متری ۱٫۶۹ اینچ است. رزولوشن مدل ۴۵ میلی‌متری اپل واچ ۸ به ۳۹۶ * ۴۸۴ و رزولوشن مدل دیگر به ۳۵۲ * ۴۳۰ پیکسل می‌رسد. روی این نمایشگر پوشش محافظ Ion-X به کار رفته تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

سیستم عامل و سخت‌افزار
سیستم عامل اپل واچ سری 8، watchOS 9.0 می‌باشد. تراشه آن هم Apple S8 دو هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آن PowerVR است. رم این وسیله به ۱ و حافظه داخلی آن نیز به ۳۲ گیگابایت می‌رسد.

سنسورهای اپل واچ اس ای
این ساعت هوشمند اپل دارای حسگرهای شتاب‌سنج، ژیرسکوپ، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج و قطب‌نما است. ضمن اینکه به خاطر سازگاری با دستیار هوشمند Siri، این ساعت می‌تواند دستورات صوتی کاربران را به انجام برساند.

مشاهده رنگبندی و قیمت اپل واچ سری ۸

Apple Watch Series 8 در چهار رنگ مشکی (Midnight)، سفید (Starlight)، نقره‌ای (Silver) و قرمز (Red) به بازار عرضه شده است که میتوانید نسبت به سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید.

باتری
اپل برای watch series 8 در مدل ۴۱ میلی از باتری ۲۸۲ میلی آمپر و در مدل ۴۵ میلی متری از باتری ۳۰۸ میلی آمپری استفاده کرده است. ولی آن‌طور که شرکت سازنده می‌گوید، باتری آن می‌تواند تا ۱۸ ساعت دوام بیاورد. به علاوه، امکان شارژ این باتری با تکنولوژی شارژ بیسیم نیز فراهم است.

مزایای Apple watch Series 8
صفحه نمایش باکیفیت
دارای سنسورهای متعدد
حافظه داخلی زیاد
تراشه قدرتمند برای یک وسیله پوشیدنی

خرید اپل واچ سری ۸ به چه کسانی توصیه می‌شود؟
Apple watch Series 8 با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی قابل قبول به بازار عرضه شده است. اگه بدنبال ساعتی زیبا و کارآمد از این برند محبوب هستید، ما خرید Apple watch 8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید