بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و دوربین و سخت افزار : معرفی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R10

معرفی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R10

دوربین کانن بدون آینه EOS R10

اخبار فناوری / دوربین بدون آینه EOS R10 یک دوربین جمع‌وجور اما توانا است که در ساخت آن کارایی قربانی طراحی کامپکت نشده است. این دوربین برای کاربرانی که به تولید محتوا تصویری علاقه دارند یک انتخاب ایده‌آل است.

کاربران این دوربین هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری خروجی ایده‌آلی را تجربه خواهند کرد.

دوربین EOS R10 یک عضو جدید در خانواده R دوربین‌های کانن با حسگر APS-C، سرعت بالای تصویربرداری، فوکوس خودکار هوشمند و فیلم‌برداری با رزولوشن 4K است.

.وجود سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS تعادل بسیار عالی در رزولوشن، حجم فایل‌ها، سرعت و عملکرد در شرایط نوری ضعیف ایجاد کرده است. این سنسور برای استفاده در انواع سبک‌های عکاسی و همچنین فیلم‌برداری با رزولوشن 4K کاملا مناسب است.

همچنین اندازه فایل‌های ثبت و ضبط شده به همراه این دوربین به گونه‌ای است که سرعت بالایی در عکاسی پی‌درپی و امکان فیلم‌برداری در زمان طولان فراهم کرده است.دوربین EOS R10 دارای پردازشگری مشابه با دوربین R3 و یا به عبارت دیگر پردازشگر قدرتمند DIGIC X است.

وجود این پردازشگر پردازش سریع کارهای مختلف ازجمله عکاسی پی‌درپی و فیلم‌برداری با رزولوشن بالا را برای این دوربین ممکن کرده است. کانن R10 قادر است با سرعت 23 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیک و با سرعت 15 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکال عکاسی پی‌درپی کند.

همچنین لازم به ذکر است که در عکاسی پی‌درپی به همراه این دوربین قبل از ثبت هر فریم فوکوس و نوردهی به صورت خودکار تنظیم خواهند شد. این پردازشگر همچنین موجب شده دامنه گسترده حساسیت ایزو (32000-100) در این دوربین وجود داشته باشد. در حالت گسترش‌یافته می‌توان از ایزو 51200 نیز استفاده کرد که در شرایط نور دشوار این حالت کارآمد خواهد بود.همانند دوربین EOS R3 این دوربین نیز دارای سیستم هوشمند فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II است. این سیستم دارای 651 نقطه است که این نقاط تمام سطح سنسور را پوشش می‌دهند. این سیستم از نوع تشخیص فاز است و از قابلیت‌هایی اعم از تشخیص و تعقیب سوژه، شناسایی هوشمند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می‌کند.

در هنگام تعقیب سوژه سیستم فوکوس خودکار این دوربین حتی در عکاسی پی‌درپی سوژه را همیشه در فوکوس کامل نگه خواهد داشت. این سیستم حتی در شرایط نور بسیار ضعیف (-4 EV) قابل استفاده است.

دوربین کانن بدون آینه EOS R10


مشخصات دوربین بدون آینه EOS R10

ابعاد : ۱۲۲.۵ × ۸۷.۸ × ۸۳.۴ میلی‌لیتر

وزن : ۴۲۹ گرم

نوع حسگر : CMOS

نسبت ابعاد عکس : ۳:۲

پردازشگر : Digic X

رزولوشن فیلم : ۴K

فرمت فیلم : exFAT.۱۹

حداکثر سرعت شاتر : ۱/۴۰۰۰ ثانیه

حداقل حساسیت : ۱۰۰

حداکثر حساسیت : ۵۱۲۰۰

عکاسی پیاپی : ۱۵ فریم در ثانیه

فلاش : دارد

نوع صفحه نمایش : LCD

سایز صفحه نمایش : ۳ اینچ

نسبت صفحه نمایش : ۳:۲

مشخصات باتری : LP-E۱۷

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید