بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و تلویزیون و سخت افزار : معرفی تلویزیون TCL 4K 6

معرفی تلویزیون TCL 4K 6

تلویزیون TCL 4K 6

معرفی تلویزیون / تلویزیون‌های ۵۵ اینچی سری ۶ برند TCL گران قیمت‌ترین محصولات لیست حاضر به شمار می‌روند. با این وجود قیمت آن‌ها همچنان زیر ۱۰۰۰ دلار است.

این تلویزیون‌ها با قیمت ۹۵۰ دلاری خود به‌سختی در رده محصولات اقتصادی قرار می‌گیرند! با این وجود قابلیت‌ها و امکانات جالب و جذاب آن‌ها ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را برایشان به ارمغان آورده است.

تلویزیون‌های سری 6 تی سی ال در اندازه‌های 55 تا 75 اینچی روانه بازار شده و با استفاده از پانل‌های 4K HDR تصاویری بسیار واضح و رنگ‌هایی فوق‌العاده طبیعی را ارائه می‌دهند.

این سری همچنین از ابزار داخلی کروم کست هم بهره برده و قادر به اجرای هزاران اپلیکیشن استریم مختلف خواهند بود. این امر، تلویزیون‌های سری ۶ تی سی ال را به مرکزی برای تماشای محتوای ویدیویی، انجام بازی و سایر سرگرمی‌ها تبدیل می‌کند.

تلویزیون‌های تی سی ال همچنین از مد مخصوص گیمینگ نیز بهره می‌برند که قادر است با ارائه تجربه‌ای سریع از گیمینگ، لذت انجام بازی‌های ویدیویی را چند برابر کند.

این سری تلویزیون‌های تی سی ال همچنین به وای فای و بلوتوث مجهز بوده و از یک تیونر تلویزیون در پشت بهره می‌برند که باعث می‌شود سیم‌های آویزان از پشت دستگاه کم‌تر در دید قرار بگیرند!

بعلاوه، فناوری Full View تی سی ال محتوای نمایش داده شده را تا به‌صورت فول اسکرین نمایش می‌دهد تا حاشیه‌های نسبتا ضخیم دستگاه تا حدی پوشانده شود!

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید