بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و تلویزیون و سخت افزار : معرفی تلویزیون سری V ویزیو

معرفی تلویزیون سری V ویزیو

تلویزیون سری V ویزیو

معرفی تلویزیون / کمپانی ویزیو تلویزیون‌های 50 اینچی و 4K سری V خود را با قیمت 300 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

تلویزیون‌های سری V در اندازه‌های بین 43 تا 75 اینچی روانه بازار شده و همگی به دالبی ویژن HDR، رزولوشن 4K، بلوتوث، وای فای و مجموعه گسترده دیگری از قابلیت‌ها مجهز هستند.

این تلویزیون همچنین قاب باریکی دارد؛ به‌طوری که به‌سادگی می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه مثل اتاق پذیرایی یا هال قرار داد.

بر روی تمام تلویزیون‌های Vizio V به‌طور پیش‌فرض اپلیکیشن WatchFree+ نصب است که اجازه دسترسی به بیش از 260 کانال مختلف و تماشای محتوا از آن‌ها را به کاربران می‌دهد و نیاز به نصب اپلیکیشن‌های پریمیوم و پولی را برطرف می‌نماید.

این تلویزیون‌ها همچنین با هدف استفاده در سیستم‌های منزل هوشمند (Smart Home) طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین می‌توان با اتصال دستیار صوتی، آن‌ها را به بخشی از سامانه هوشمند منزل تبدیل کرد.

برند ویزیو و خصوصا تلویزیون‌های سری V این کمپانی به‌شدت نزد آمریکایی‌ها محبوب هستند؛ به‌طوری که بسیاری افراد معتقدند این برند باید در صدر لیست خرید تلویزیون‌های هوشمند در هر بازه قیمتی باشد!

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید