بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی شمشیرهای خونین (Swords of Blood)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی شمشیرهای خونین (Swords of Blood)

بازی شمشیرهای خونین (Swords of Blood)

معرفی بازی / شمشیرهای خونین (Swords of Blood)
در فضای رقابتی بهترین بازی‌های بلاک چینی که شاهد هستیم، توسعه‌دهندگان از تجربه‌شان برای ساخت‌های بازی‌های قدرتمند بهره می‌گیرند و با رشد این فناوری و بهترشدن آن، انتظار می‌رود که سال ۲۰۲۳ سالی جذاب برای بازی‌های درآمدزا باشد.

بازی شمشیرهای خونین (Swords of Blood) با خط داستانی جذابش توانسته است خود را در بازار بازی‌های کریپتویی متمایز کند.

در بازی شمشیرهای خونین، بازیکنان به جهان ویران‌شده اِزورا (Ezura) منتقل می‌شوند. در این جهان، آنان می‌توانند نقش‌های مختلفی مانند جنگجو و جادوگر‌مبارز را بر‌عهده بگیرند و در این نقش‌ها، مأموریت‌های مختلفی برای گرفتن غنائمی انجام دهند که داستان هرکدام بسیار ماهرانه طراحی شده است.

این بازی برای گیمرهایی محیط کاملاً آشنایی دارد که سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) را می‌شناسند. بازیکنان می‌توانند شمشیرها و سلاح‌های قدرتمند و آیتم‌های دیگر را جمع‌آوری کنند و سلاح‌هایی استثنایی بسازند و از این طریق شخصیت‌هایی با قدرت ماورائی خلق کنند.

تیم توسعه شمشیرهای خونین لذت بازی را اولویت اول و درآمدزایی را در اولویت‌های بعدی خود قرار داده است. رهبری این تیم را کسانی مانند جیمز سیمن (James Seaman) و جرمی براون (Jeremy Brown) و ماریوز زینالیک (Mariusz Szynalik) برعهده دارند که حرفه‌ای‌های صنعت بازی هستند.

سوردتوکن (SWDTKN) توکن بومی بازی شمشیرهای خونین است. کسانی که در پیش‌فروش این توکن مشارکت کنند، بسته به رده‌ای که انتخاب می‌کنند، مزایای مختلفی دریافت می‌کنند. دسترسی اولیه به نسخه بتا برای رده یک در نظر گرفته شده است و رده‌های بالاتر علاوه‌بر امتیازهای رده کمتر مثل اقلام درون‌ بازی و کالاهای فیزیکی مانند هودی، از مزایای دیگری نیز برخوردار می‌شوند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید