بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار ارز دیجیتال و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / پلتفرم‌ بازی تامادوج (Tamadoge)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / پلتفرم‌ بازی تامادوج (Tamadoge)

بازی تامادوج

معرفی بازی / بهترین بازی‌های بلاک چینی: تامادوج (Tamadoge)
تامادوج (Tamadoge) یکی دیگر از پلتفرم‌های بازی برای کسب درآمد به‌شمار می‌آید که اولین بازی آن با نام سوپر دوج (Super Doge) به‌تازگی راه‌اندازی شده است. محیط این بازی شبیه بازی ماریو (Mario) است. در سوپر دوج، بازیکنان شخصیت‌هایی به نام SECKnight را می‌زنند و با گذارندن مراحل بازی سکه جمع می‌کنند.

بازیکنان به‌منظور کسب جایگاه برتر در تابلوِ امتیازها (Leaderboard) رقابت می‌کنند. کسانی که موفق شوند به جایگاه‌های برتر برسند، پاداشی در قالب توکن بومی تاما (TAMA) دریافت می‌کنند.

سوپر دوج که یکی از پنج بازی آرکید در حال ساخت است، دو نسخه رایگان و بازی برای کسب درآمد دارد. برای ورود به نسخه بازی برای کسب درآمد، بازیکنان باید یک توکن غیرمثلی Doge داشته باشند که سه سطح عادی (Common) و نادر (Rare) و بسیار نادر (Ultra-Rare) دارد.

این توکن‌ها در فروشگاه اوپن‌سی (OpenSea) خریدوفروش می‌شوند و هر‌یک از آن‌ها یک توکن تاما قیمت دارند. استقبال از بازی سوپر دوج به‌حدی درخورتوجه بود که در ۲۴ ساعت اولیه راه‌اندازی ۴,۸۲۱ دقیقه بازی در آن انجام شد.

تامادوج بازی دیگری نیز راه‌اندازی کرده است که تاماگوچی (Tamagotchi) نام دارد. در این بازی، کاربران می‌توانند با پرورش‌دادن حیوانات خانگی کسب درآمد کنند. بازیکنان در صفحه تابلوِ امتیازها بر‌اساس نحوه تربیت‌کردن حیوانات خانگی‌شان رتبه می‌گیرند و رتبه‌های برتر توکن تاما دریافت می‌کنند. وقتی حیوانات خانگی بزرگ شدند با همدیگر وارد مبارزه می‌شوند.

توکن تاما نوعی میم کوین است؛ اما تفاوتی اساسی با دیگر توکن‌های این رده دارد. عرضه تاما محدود است و مکانیسم ضدتورمی دارد. تنها ۲‌میلیارد توکن تاما وجود دارد که ۵‌درصد آن در فروشگاه حیوانات خانگیِ مخصوص فروش دارایی‌های لازم برای پرورش آن‌ها سوزانده می‌شود.

تاما یکی از بهترین پیش‌فروش‌های سال ۲۰۲۲ را از‌آنِ خود کرد. این توکن در کمتر از دو ماه ۱۹میلیون دلار جذب کرد و قیمت آن بعد از عرضه اولیه صرافی تا ۲,۰۰۰درصد رشد کرد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید